Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول عمران و شهرسازی شهرداری خبر داد:

احداث صحن امامزاده احمد(ع) ابرکوه با 900 میلیون ریال اعتبار


مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: یکی از طرح های شهرداری در قالب ساماندهی فضای شهری، احداث صحن امامزاده احمد(ع) با برآورد هزینه 900 میلیون ریالی می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد رضا اسدی مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از طراحی احداث صحن و سرای امامزاده احمد(ع) خبر داد و افزود: این طرح در قالب ساماندهی فضاهای شهری با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال، در حال بررسی می باشد.


اسدی اظهار کرد: از آنجایی که تدوین برنامه های توسعه شهرهای کشور در قالب طرح های جامع و هادی ساماندهی می شود، غفلت سازمان های مرتبط با امور عمران و توسعه شهر و نبود انگیزه برای توجه به طراحی شهری باعث شده است فرسودگی شهری در فضاهای عمومی به وضوح قابل مشاهده باشد.


وی خاطر نشان کرد: شهرهای ایران دارای فضاهای شهری نامناسب و با معضلات فراوان می باشند که بی توجهی به مرحله طراحی شهری باعث شده است که  شهرها عمدتا فاقد کالبد مناسب، سرزندگی و عملکرد درست، باشند.


مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: برای رفع این معضل و در قالب طرح بافت فرسوده شهری چندین پروژه ویژه تعریف و اولویت بندی گردیده است و به عنوان اولین اقدام تهیه طرح صحن و سرای امامزاده احمد(ع) و محیط پیرامون آن در قالب یک طرح به مشاوره ذی صلاح سپرده شده است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، اسدی محدوده طراحی این محیط را 3 هکتار عنوان کرد و یادآور شد: هزینه برآوردی این طرح بالغ بر 900 میلیون ریال می باشد که طراحی شهری محوطه مورد نظر به عنوان فاز اول انجام و در فاز بعدی طراحی معماری و جزئیات لازم انجام می شود.


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد