Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد:

احداث مسکن در ابرکوه، منوط به واگذاری زمین با قیمت مناسب توسط راه و شهرسازی است


مدیر کل بنیاد مسکن استان در دیدار با امام جمعه ابرکوه گفت: چنانچه راه و شهرسازی زمین را به قیمت قانونی اساسنامه بنیاد مسکن واگذار کند، در ابرکوه نیز با احداث مسکن پاسخگوی نیاز مردم هستیم.

به گزارش سرو ابرکوه، علیرضا قربانیان مدیر کل بنیاد انقلاب اسلامی استان یزد به همراه حجت الاسلام موسوی رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان با حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار  و گفتگو کردند.
طی این دیدار حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در جهت آبادانی و احقاق حقوق روستائیان، با تلاش عملی امام خمینی (ره) در راستای زدودن دیوار تمایز فاحش بین شهر و روستا ایجاد شد.
حسینی از مدیر کل بنیاد مسکن خواستار احداث مسکن جهت مددجویان شهر ابرکوه، علاوه بر روستاهای سطح شهرستان گردید و گفت: در شهر ابرکوه مددجویانی هستند که فاقد مسکن می باشند و حتی قادر به خرید مسکن های مهر نیز نمی باشند که لازم است از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حمایت شوند.
در ادامه علیرضا قربانیان مدیر کل بنیاد مسکن استان به علت اشراف کامل امام جمعه ابرکوه بر مسائل و جریانات مختلف و همچنین وجهه محبوب و مردمی ایشان، خواستار تعامل هر چه بیشتر رئیس بنیاد مسکن ابرکوه با امام جمعه شد و افزود:  بنیاد مسکن هم اکنون در بخش های مختلف امر مسکن فعالیت می کند و این امر در حال حاضر در روستاها متمرکز می باشد.
قربانیان در پاسخ به درخواست امام جمعه ابرکوه مبنی بر انجام فعالیت های بنیاد مسکن در سطح شهر ابرکوه گفت: بنیاد مسکن برای بازسازی منازل تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 5 درصد قرار داده است. لاکن بر حسب نظر امام جمعه ابرکوه حاضر است چنانچه راه و شهرسازی زمین را به قیمت قانونی اساسنامه بنیاد مسکن در اختیار ما قرار دهد، در ابرکوه نیز با احداث مسکن پاسخگوی نیاز مردم خواهیم بود.
گفتنی اس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت های گذشته، در حال احداث 40 واحد مسکونی در مهردشت و 20 واحد مسکونی در فراغه می باشد.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد