Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سرپرست فرمانداری ابرکوه مطرح کرد

اختصاص20میلیارد ریال اعتبار جهت طرح‌های اقتصاد مقاومتی سال 96 در ابرکوه/ جذب70 درصدی اعتبارات ابرکوه در سال گذشته


سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: در سال جدید 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ابرکوه در سه محور صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی، اختصاص داده‌شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه داخلی شورای مدیریت و برنامه‌ریزی شهرستان ابرکوه، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه، ضمن درخواست عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به اعتبارات جذب‌شده آنها، اظهار کرد: اعتبار ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در سال گذشته برای شهرستان ابرکوه، صد و 35 میلیارد ریال بوده است.

تخصیص و جذب 70 درصدی اعتبارات سال 95 در ابرکوه
محامدی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبار در سال گذشته ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه‌شده و بررسی‌های انجام‌شده، حدود 70 درصد اعتبارات ابلاغی فوق در سال 95 توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تخصیص و جذب‌شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که اعتبارات سال جاری افزایش داشته است، تصریح کرد: در سال 96 نیز اعتبار ابلاغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، 325 میلیارد ریال اعتبار برای بخش‌های مختلف شهرستان ابرکوه است.

سرپرست فرمانداری ابرکوه، تأکید کرد: در سال جدید حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان، به ابرکوه اختصاص داده‌شده است.

محامدی در پایان گفت: نحوه توزیع اعتبارات و بودجه دستگاه‌ها در سال جاری، در مرحله تبادل موافقت‌نامه است.

اجرای اقتصاد مقاومتی در صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی ابرکوه مصوب شد
عباس مهری کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری ابرکوه، اظهار کرد: این جلسه باهدف پیگیری و تطبیق اعتبارات جذب‌شده در سال 95 در راستای پروژه‌های مربوطه و همچنین پیگیری ابلاغ موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ادارات توسط مسئولان و عقد موافقت‌نامه، برگزارشده است.

مسئولان موافقت‌نامه خود را از اداره کل استان مطالبه کنند
مهری خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کرد: جهت اطلاع دقیق از اعتبار تخصیص داده‌شده در سال 96 به دستگاه تحت امر، با اداره کل ذی‌ربط در استان در ارتباط باشید و موافقت‌نامه خود را از آنها مطالبه کنید.

کارشناس مسئول برنامه‌ریزی فرمانداری ابرکوه، تصریح کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان در راستای اجرای این طرح در ابرکوه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، با محوریت سه بخش صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی، تصویب‌شده است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد