Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مشاور استاندار در امور ایثارگران یزد:

ارائه خدمات به خانواده ایثارگران از نظر قانون اجرایی است


مشاور استاندار در امور ایثارگران یزد گفت: ارائه خدمات به خانواده شهدا وایثارگران، با توجه به قوانین و آیین نامه های ابلاغی قانون اجرایی است.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه مشورتی شورای ایثارگران با حضور احمد علی دشتی پور مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران و با موضوع روز بزرگداشت شهدا و پیگیری مسائل مربوط به آنها، در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.


ایثارگری ویژه دفاع مقدس نبود
سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه گفت: جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبوری خانواده هایشان، یکی از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است.

رسولی افزود: فرهنگ سازی در عرصه های مختلف و ترویج آن خصوصا همگانی کردن فرهنگ ایثار و شهادت، راهی برای جلوگیری از نفوذ و شکست دادن ذشمن است. چرا که ایثارگری ویژه دوران دفاع مقدس نیست و همه جوانان امروزی نیز عاشق انقلاب و نظام بوده و به نوعی در حفظ آن دخیل هستند.


فرمانداری ابرکوه رتبه برتر استان در پیگیری مسائل ایثارگران
احمد علی دشتی پور رئیس شورای ایثارگران استان اظهارکرد: ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از ابعاد مختلف به ویژه در زمینه قانون و ابلاغیه های آن کاملا اجرایی است و در همین راستا همه باید برای پیگیری و رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

دشتی پور همچنین در پاسخ به اعتراض یکی از خانواده های شهدا مبنی بر تغییر نام مدرسه پس از 30 سال که به نام شهدا بوده است و تماس تلفنی با مسلم روحی پناه رئیس اداره آموزش و پرورش در همین جلسه، گفت: مسئولین مربوطه با ارسال نامه به شورای نامگذاری آموزش و پرورش و در اولویت قراردادن این موضوع، موانع را برطرف تا نام شهید بر مدرسه باقی بماند.

مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران در پایان از عملکرد فرمانداری ابرکوه، در راستای پیگیری مسائل ایثارگران که از جمله شهرستان های برتر استان است، تقدیر کرد.

گفتنی است مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه و دیگر اعضای جلسه، نیز مسائل و مشکلات خانوادهای معظم شهدا وایثارگران را مطرح و خواستار رفع آن شدند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد