Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توصیه رئیس دامپزشکی ابرکوه:

از مکان های مورد نظارت دامپزشکی ابرکوه، دام قربانی تهیه شود


رییس شبکه دامپزشکی ابرکوه به مردم توصیه کرد: در روز عید قربان(دوشنبه) دام مورد نیاز خود را از مکان های مورد نظارت دامپزشکی این شهرستان تهیه کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، علی فاتحی نیا رئیس دامپزشکی شهرستان، اظهارکرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده برای رفاه شهروندان کشتارگاه ابرکوه برای عرضه دام در روز عید سعید قربان فعال است.

وی با توجه به اهمیت بازرسی دام قبل و بعد از کشتار به منظور تامین بهداشت عمومی گفت: در روز عید قربان دامپزشکی ابرکوه خدمات معاینه دام های زنده و لاشه دام های قربانی را به صورت رایگان به مردم ارائه می دهد .

این مسئول افزود: اکیپ های ویژه بازرسی بهداشتی دامپزشکی از صبح عید قربان در مکان های تعیین شده مستقر شده و با معاینه دام های زنده عرضه شده نسبت به معاینه رایگان لاشه دام نیز اقدام می کنند.

فاتحی نیا در خصوص سایر خدمات دامپزشکی تصریح کرد: گروه های کشیک شبکه دامپزشکی آمادگی کامل دارند پس از تماس شهروندان با حضور در محل مورد نظر تمام خدمات بهداشتی و بازرسی قبل و بعد از کشتار را به مردم ارائه دهند.

بر مبنای گزارش ایرنا، رییس شبکه دامپزشکی ابرکوه با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی موقع ذبح دام تاکید کرد: چنانچه شهروندان اقدام به ذبح دام می کنند، ضرورت دارد خون دام و دیگر موارد را به صورت بهداشتی دفن کنند.

ناظران بهداشتی شبکه دامپزشکی ابرکوه در روز عید قربان از ساعت 5 صبح تا 13 آماده ارائه خدمت به مردم هستند و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32838131 تماس بگیرند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد