Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای معرفی پایگاه نمونه بسیج استان یزد؛

از کتاب «مسیر سعادت» اثر نویسنده ابرکوهی رونمایی شد+ عکس


کتاب «مسیر سعادت» با موضوع معرفی پایگاه بسیج ولی‌عصر (عج) که یکی از اولین پایگاه‌های تأسیس‌شده و نمونه استان یزد است، به قلم نویسنده ابرکوهی به رشته تحریر درآمد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ هم‌زمان با شب 15 دی‌ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه، آیین رونمایی از کتاب «مسیر سعادت» در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با حضور نمازگزاران و مسئولین شهرستان، برگزار شد.

این کتاب با موضوع فعالیت‌ها و معرفی فعالین و تقویت‌کنندگان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) ابرکوه، به درخواست سپاه الغدیر استان یزد و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، به قلم محمدرضا بابایی ابرقویی به رشته تحریر درآمد.

بابایی نویسنده کتاب مسیر سعادت در حاشیه مراسم رونمایی، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : پایگاه ولی‌عصر (عج) یکی از اولین پایگاه‌های تأسیس‌شده و نمونه در استان یزد است، که نقش اساسی و فعال در دفاع مقدس و جریانات بعدازآن در راستای انقلاب داشت.

وی، با اشاره به تأثیر کتابخانه ولی‌عصر (عج) که پایه و اساس این پایگاه بود، گفت : ادبیات و شیوه نگارش این کتاب با آثاری که تاکنون به تألیف درآوردم، متفاوت بوده و به‌صورت مصاحبه محور است.

نویسنده ابرکوهی، در پایان در پاسخ به اینکه دلیل انتخاب عنوان کتاب چه بوده است، خاطرنشان کرد : ازآنجاکه مسجد بهترین مسیر انسان‌ها برای رسیدن به سعادت است و پایگاه‌های بسیج نیز از مساجد جدا نیستند، لذا عنوان «مسیر سعادت» بهترین گزینه بود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد