Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نظر مسئولان استان در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس؛

استاندار یزد: روز قدس روز بسیج دنیای اسلام علیه ظلم و تعدی صهیونیست است


استاندار یزد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفین عالم را وظیفه امت اسلامی عنوان کرد و گفت: روز قدس روز بسیج دنیای اسلام علیه ظلم و تعدی صهیونیست است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع راهپیمایان یزدی در خصوص وظیفه ملت های مسلمان جهان با توجه به بی کفایتی برخی سران کشورهای اسلامی در قبال ملت مظلوم فلسطین گفت: خداوند دستور داده در هرکجای جهان مظلومی فریاد برآورد وظیفه همه مسلمانان است که به داد او برسند و از وی حمایت کنند و این بزرگتریم وظیفه ملت های اسلامی در قبال مظلومان فلسطینی است.

محمدرضا حبیبی اولین پیام حضور باشکوه مردم متدین دارالعباده و ایران اسلامی در راهپیمایی امروز را عدم فراموشی مسئله فلسطین وقدس شریف دانست و اظهار داشت : پیام دوم راهپیمایی امروز تفاوت اسلام آمریکائی و ناب محمدی(ص) است چرا که نتیجه اسلام الهی و ناب این است که با گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی ملت مسلمان و شیعه ایران  با دهان روزه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین که غلبا از برادارن و خواهران اهل تسنن می باشند چنین حماسه ای خلق می کنند ونتیجه  اسلام آمریکائی هم آن است که علیه مسلمانان جهان شمشیر بسته وبا کشتار و قتل عام، بازیچه دست صهیونیست ها شده اند .

فرمانده انتظامی استان یزد وظیفه مسامین جهان در قبال مسئله فلسطین را همدلی،همبستگی،مقابله با مستکبران عالم و انزجار ملل اسلامی از رژیم صهیونیستی غاضب عنوان کرد و افزود: حضور با شکوه مردم ایران و به ویژه یزدی های عزیز نشان داد که این مردم همیشه پشتیبان مردم مسلمان جهان به ویژه ملت های مظلوم سوریه و فلسطین هستند.

دبیر ستاد قدس و انتفاضه فلسطین در استان یزد هم وظیه ملت های مسلمان جهان در برابر فلسطینی ها را در وهله اول بیداری و هوشیاری در برابر مستکبران و عبرت گرفتن از حضور ملت ایران در این روز گرم برشمرد و اظهار داشت: امروزه شرایط جهان اسلام  و به خصوص ظلم و ستمی که رژیم عربستان نسبت به مردم بحرین و یمن روا می دارد ضرورت اتحاد و همبستگی بین مسلمانان جهان را نسبت به سال های گذشته بیشتر می کند.

سعید زارع با ابراز تشکر از حضور جهاد گونه  ملت ایران و به ویزه مردم دارالعباده آن را درس یزرگی برای همه ملت های آزاده جهان و سرکردگان دشمنان اسلام یعنی امریکا و اسرائیل دانست و ابراز داشت : 68 سال از جنایات رژیم صهیونیستی می گذرد و هر روز هم ظلم وستم  این رژیم ددمنش بیشتر و بیشتر می شود و امیدواریم این رژیم منحوس با تماشای حماسه مردم در لیله القدر جهان اسلام دست از این همه ظلم وستم و خونریزی بردارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی استان یزد درخصوص وظیفه مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم جهان و به ویژه مسلمانان قدس شریف چیست ؟ گفت: وظیفه تک تک مسلمین این است که در این صحنه جهانی حضوری پرشور داشته باشند تا مظلومان عالم بفهمند تنها نیستند.

محمد رضا محبی حضور امروز مردم  را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: دست خدا بالاترین دست هاست  و خداوند می فرماید پیروزی از آن حزب الله است.

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در سراسر کشور گفت: وظیفه همه مسلمانان دفاع از حق مظلوم مردم فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است.

مصطفی سالاری  با بیان این که روز قدس روز خروش مسلمانان جهان برای دفاع از فلسطینیان است اظهار داشت: این حضور پرشور مردمی نشان دهنده همدلی، همبستگی و حمایت همه جانبه مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل، یکی از ظالمین جهان مادی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار داشت: اگر مسلمانی به درخواست کمک مسلمان دیگری پاسخ ندهد مسلمان نیست و از آن‌جایی که ملت فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم دنیا اغلب مسلمان هستند همه مسلمانان وظیفه دارند به هر نحوی که می‌توانند به ان‌ها کمک کنند و این کمک می‌تواند یا مالی باشد و یا با شرکت در راهپیمایی و اعلام انزجار از دشمنان اسلام صورت گیرد.

حمیدرضا مطهریان با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اذعان داشت: روز قدس به این دلیل روز اسلام است که مایه وحدت همه مسلمانان جهان بوده و در واقع روز قدس روز تقویت و انسجام اسلام است چرا که مسلمانان اعم از شیعه و  سنی در سراسر جهان در این راهپیمایی شرکت می کنند.

مطهریان با بیان این که هم اکنون در 850 شهر ایران و 40 کشور دنیا راهپیمایی روز جهانی قدس برپا می‌شود ادامه داد: برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس انسجام و اتحاد مسلمانان را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: به عقیده حضرت امام خمینی(ره) اگر هر مسلمان یک سطل آب در اسرائیل بریزد این رژیم را سیل خواهد برد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد در خصوص وطیفه مسلمانان  جهان در روز قدس گفت: در روز قدس، روز اسلام وظیفه همه مسلمانان شرکت و حضور در راهپیمایی و اعلام برائت از مشرکان، کفار و آن‌هایی که جنگ‌های نیابتی را در منطقه شروع کرده‌اند است.

حجت الاسلام سید حسن میررحیمی افزود: مسلمانان باید حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های مظلوم مانند عراق و بحرین  اعلام کنند.

میررحیمی با اشاره به حضور پرشور مردمی در روز قدس اظهار داشت: پیام این حضور این است که ما تا آخرین قطره خون خود ایستاده ایم و از اسلام و مردم فلسطین دفاع کرده و در کنار رهبری برای آزاد کردن قدس شریف مقاومت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در خصو وظیفه ملت های اسلامی در قبال مردم مظلوم فلسطین گفت: امت اسلامی باید با وحدت تحت مردم ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای به ریسمان الهی چنگ زنند و قطعا جمعیت بالای یک میلیارد مسلمان در جهان می توانند در برابر قدرت های پوشالی استکبار جهانی و صهیونیسم ها مقاومت کرده و پیروز شوند.

حجت الاسلام علی گندمی اظهار کرد: استکبار با ترفند رخنه در بین دولت های اسلامی می خواهد چند روز بیشتر بر حیات ننگین خود بیافزایند و مسلمانان باید با هوشیاری و وحدت و زیر پرچم اسلام  توطئه های آنها را خنثی کنند.

وی اذعان کرد: مردم مسلمانان و روزه دار در این گرمای هوا به آمریکا و اسرائیل فهماندند در برابر ظلم سکوت نمی کنند و ابراز همدردی با ملت ستمدیده فلسطین وظیفه اسلامی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و نشان دادن روحیه مبارزه و استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: اگر مردم فلسطین احساس کنند حامی دارند در سرزمین خودشان با روحیه بهتری مبارزه می کنند و ملت پایدار ایران چندین سال است که حامی این مردم مظلوم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مسلمانان دنیا با حفظ اتحاد و وحدت  از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفین دنیا علیه استکبار طغیان کنند گفت: روز قدس این میراث حضرت امام(ره) باید حفظ شود و قیام ها و راهپیمایی ها در دفاع از مردم فلسطین استمرار داشته باشد تا شاهد سرنگونی رژیم متجاوز اسرائیل باشیم.

استاندار یزد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفین عالم را وظیفه امت اسلامی عنوان کرد و گفت: روز قدس روز بسیج دنیای اسلام علیه ظلم و تعدی صهیونیست است.

سید محمد میر محمدی اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با دل پاک و عنایت ویژه خداوند به روزه داران با اتحاد و همدلی همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند و این روز، روز آزادی فلسطین خواهد بود.

وی اذعان کرد: انشالله حرکت ملت ایران در روز قدس برای حمایت از قدس شریف به صورت یک موج در میان ملت اسلامی رواج می یابد و افکار عمومی دنیا را بیدار می کند تا اسلام واقعی معرفی شود و ریشه ظلم کنده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه مسئله فلسطین محدود به یک قومیت نیست گفت: مسئله فلسطین با توجه به اینکه قدس اولین قبله مسلمانان بوده است مربوط به همه کشور های اسلامی می باشد و همه مسلمانان وظیفه دارند برای احقاق حقوق از دست رفته مردم فلسطین تا رهایی قدس شریف از آنها حمایت کنند.

دکتر محمد علی طالبی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس یک کارکرد فراکشوری و بین المللی دارد و آن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و یک پیام کشوری و داخلی دارد و آن اعلام همبستگی همه مردم در تحقق آرمان های امام(ره) است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بی‌کفایتی و بی‌غیرتی سران بعضی از کشورهای عربی گفت: مردم این کشورها بهتر است با الگوگیری از روش امام خمینی (ره) و نه با جنگ‌های مسلحانه سران ظالم خود را به زباله‌دان تاریخ بفرستند. و با انسجام و وحدت خود برای رهایی مردم مظلوم فلسطین مبارزه کرده و ابهت و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت الاسلام عباس زارع  پیام حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی‌ روز قدس را همان پیام سال 57 دانست و اظهار داشت: روز قدس، روز نشان دادن وحدت، ابهت و عظمت مسلمانان است روزی که خواسته به حق مسلمانان گفته می شود. مسلمانان باید در سراسر دنیا فریادشان را به گوش ظالمان برسانند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس که از سویی امام راحل (ره) مطرح شده به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفته و همه ساله عموم مردم در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند. با توجه به این که در حال حاضر تمام کشورهای عربی تقریبا در مقابل روز قدس ایستاده‌اند وظیفه تک تک مسلمانان شرکت در راهپیمایی است.

محمدرضا دشتی با بیان این که راهپیمایی روز قدس نشان دهنده حمایت از مردم مظلوم فلسطین است افزود: هیچ زمانی حساس‌تر از شرایط کنونی نیست زیرا کسانی که مدعی دفاع از حریم اسلام و مردم فلسطین بودند اکنون در مقابل فلسطین قرار گرفته‌اند. اما این تجمعات در ایران و سایر کشورها حمایت همه جانبه مسلمانان از فلسطینیان را نشان می‌دهد.

دشتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل اظهار داشت: انشاالله با مقاومت و مبارزه علیه این رژیم و به گفته رهبری تا 25 سال آینده اسرائیل از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

وی با بیان این که کشورهای عربی دست های اسرائیل در منطقه هستند ادامه داد: حضور مردم با دهان روز در گرمای شدید تابستان اوج اخلاص شان را نشان می‌دهد. این مردم روزدار اهمیت فلسطین را به خیابان‌ها آورده اند. این جمعیت آمده‌اند تا ثابت کنند که پیرو ولایت فقیه آماده دفاع جانانه در مقابل اسرائیل و اسرائیلیان هستند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد