Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

استفاده از ظرفیت های داخلی راهکار مشکلات اقتصادی/ قول مساعد معاون بهداشت دانشگاه پزشکی یزد جهت ساخت درمانگاه شبانه روزی مهردشت


امام جمعه مهردشت: معاون بهداشت و درمان استان با حضور در مهردشت و جلسه با مسئولین قول مساعد دادند که در صورت همکاری مردم انشاء الله تا سال آینده این درمانگاه به بهره برداری برسد و شبانه روزی شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن با یادآوری بیانات ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای در جمع  مردم آذربایجان شرقی اظهار داشت: ایشان استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع داخلی یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی برشمردند و فرمودند: مردم و همچنین دستگاه های دولتی باید کالاهای خارجی را که مشابه داخلی آن وجود دارد، استفاده نکنند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: لزوم پرهیز از اسراف و جلوگیری از تضییع منابع عمومی، تکیه بر شرکت های دانش بنیان و مبارزه جدی با قاچاق راهکار دیگر حل این مشکلات اقتصادی است.


علیزاده گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در این سال ها، هشدارهای زیادی داده شده و تلاش های بسیاری هم انجام شده است اما نه آن هشدارها کافی است و نه آن تلاش های مسئولین.


امام جمعه مهردشت با اشاره به جنایات عجیب و غریب و در عین حال نگران کننده گروه های تکفیری و داعش در عراق، سوریه و لیبی عنوان کرد: آمریکا و هم پیمانانش به دروغ می گویند با تروریست و داعش مبارزه می کنیم اما بارها دیده شده که خود آمریکا به آنها سلاح می رساند.


وی تصریح کرد: آنها پشتیبان گروه‌های تکفیری آمریکا، صهیونیست و عربستان هستند و ثروت و سلاح‌های بسیاری را در اختیار آنان قرار می‌دهند و سعی در اسلام هراسی و اسلام ستیزی دارند.


علیزاده ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: در هفته گذشته دکتر لطفی معاون بهداشت و درمان استان با حضور در مهردشت و جلسه با مسئولین قول مساعد دادند که در صورت همکاری مردم انشاء الله تا سال آینده این درمانگاه به بهره برداری برسد و شبانه روزی شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد