Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهرداری ابرکوه رکورد شکست

آسفالت 60 هزار متر مربع معابر ابرکوه با بیش از 800 تن قیر


شهردار ابرکوه گفت: تاکنون حدودا 60000 متر مربع معابر در قسمت های مختلف شهر با بیش از 800 تن قیر آسفالت شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، شهردار ابرکوه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از مراحل تولید تا اجرای  پروژه آسفالت معابر سطح شهر بویژه معابر مسکن مهر بازدید نموده و از نزدیک بر نحوه اجرای آن نظارت کردند و در این بازدید نحوه تهیه مصالح شکسته مطابق با طرح اختلاط، میزان قیر مصرفی، راه دسترسی کارخانه آسفالت، نحوه تولید، حمل و پخش آسفالت  مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

حسین حاتمی، شهردار ابرکوه در این باره اظهار کرد: در دور چهارم مدیریت شورای اسلامی شهر و با رویکرد مجدانه شهرداری، رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان در دستور کار قرار گرفت و آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر اجرا شده است که خیابان های نظامیه، نسفی، صاحبالزمان(عجج)، فجر، معابر شهرک ولایت و ... از این جمله هستند.

حاتمی در ادامه گفت: جهت اجرای این حجم از آسفالت که رکورد قابل توجهی برای مجموعه شهرداری محسوب میشود بیش از 800 تن قیر مصرف شده است که صرفا جهت سایت مسکن مهر 400 تن قیر از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابرکوه تامین شده و مقادیری بیشتر از این میزان نیز در طول سال از طرف خود شهرداری تامین شده است. 

حاتمی تاکید کرد: بدیهی است همکاری و پیگیری اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن مهر و ساکنان این محدوده نیز، جهت تامین بخشی از هزینه های آسفالت و در اولویت قرار دادن اجرای آسفالت مسکن مهر، قابل تقدیر و ستایش است.

این مقام مسئول ادامه داد: لازم به ذکر است تاکنون حدودا 60000 متر مربع در قسمت های مختلف شهر  آسفالت شده است.

حمید رستگار، مسوول دفتر فنی شهرداری نیز در این باره گفت: آسفالت تهیه شده کاملا استاندارد می باشد و پخت آسفالت در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: اجرای طرح آسفالت به منظور روان سازی تردد شهروندان در سطح شهر و هم چنین تسریع در نقل و انتقالات روزانه شهروندان رویکرد مهمی است که از ابتدای امسال با جدیتی خاص دنبال شده است و این مهم با اصلاح زیرساخت های مجموعه پخت و پخش آسفالت اعم از تجهیز کارخانه به لوازم استاندارد و امتیاز گاز طبیعی و همچنین خرید تجهیزات اجرا و به روز رسانی آنها در سال گذشته آغاز شد و امسال شاهد افزایش روند اجرا به همراه بهبود کیفیت آن بودیم.

وی در پایان از همه دست اندر کاران حوزه آسفالت و زحمات ایشان بویژه  مهندس معماریان  قدر دانی کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد