Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

آسیب فرهنگی خطرناک تر از دیگر آسیب ها است/ مواد مخدر و خیانت موضوع بیشتر پرونده های قضایی


امام جمعه بخش بهمن در جمع بانوان بسیجی مهردشت گفت: پرونده های مواد مخدر و خیانت زن و شوهر به یکدیگر از جمله مهمترین پرونده های مطرح در دادگستری ها است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در نشست روشنگری بانوان مهردشت که در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود(ع) برگزار شد ضمن تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران که به پای آن خون های زنان و مردان زیادی ریخته شده، امروزه نه تنها در دنیا بلکه در خاورمیانه مقتدر است.

علیزاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی آسیب ها و آفت هایی نیز دارد که یکی از  آن ها آسیب نظامی می باشد. اما این احتمال ضعیف است زیرا دشمنان می دانند قدرت مقابله با انقلاب اسلامی، به وسیله جنگ سرد را ندارند. اگر  نگوییم تجهیزات نظامی ایران قوی تر از آمریکا است، کمتر از آن هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: ضربه اقتصادی یکی دیگر از حربه های دشمن است؛ دشمنان از سال 57 و بعد از پیروزی انقلاب تحریم ها را شروع کرده و امروز آن را به اوج رسانده اند. آنان تصور می کنند اگر اقتصاد آسیب ببیند و نان بر سر سفره های مردم نباشد، آنان از انقلاب خود دست می کشند. لذا رهبر انقلاب در این راستا راه نجات را عمل کردن به اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

امام جمعه بخش بهمن، افزود: آسیب سیاسی یکی دیگر از تیرهای دشمنان ایران است که ولایت فقیه را نشانه رفته است. رهبر ایران به اعتراف بیشتر سیاستمداران دنیا، یکی از رهبران برجسته است. امروزه پس از رسیدن نامه رهبری به دست جوانان اروپایی، آنان نیز تشنه صحبت های رهبر ایران هستند در حالی که دشمنان تلاش می کنند این رهبری را  در داخل کشور ضعیف جلوه دهند.

حجت الاسلام علیزاده تأکید کرد: هیچ یک از آسیب های فوق به اندازه آسیب فرهنگی برای کشور ایران خطرناک نیست. آنان بیش از 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان را طراحی کردند تا جوانان ایران را به فساد بشکند و در نهایت بنیان خانواده های مسلمان را از هم بپاشند. یکی از تیرهای زهرآلود دشمن که از ماهواره هم خطرناک تر بوده، وجود تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی است که به راحتی در دسترس کوچک و بزرگ است.

علیزاده با بیان اینکه رتبه ایران در استفاده از فضای مجازی و همچنین لوازم آرایشی بسیار بالاست، گفت: مادران وظیفه اصلی خود را که تربیت فرزند است فراموش کرده اند. فاجعه این است که سن آرایش در کشور ما به 13 سال رسیده در حالی که در کشورهای تولید کننده همین لوازم، تنها زنان مسن که زیبایی خود را از دست داده اند، مصرف کننده آن هستند.

وی ادامه داد: بازارها توسط افراد سودجو به درب خانه ها رسیده است؛ آنان گروه تشکیل می دهند و با تبلیغات سوء افراد را وادار به خرید می کنند و در کنار آن نیز تفکرات منفی از جمله اینکه زن باید در بیرون از منزل زیبا باشد و یا  اینکه دستش در جیب خودش باشد و از دیگران عقب نماند، را به زنان تلقین می کنند که بعضا موجب از هم گسستگی خانواده ها شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وضعیت جامعه بحرانی است، افزود: پرونده های مطرح در دادگستری در وهله اول مربوط به موضوع مواد مخدر و بعد از آن خیانت زن و مرد به یکدیگر است. لذا پس از ریشه یابی این معضلات در نهایت به همین تهاجم فرهنگی و ماهواره و تلفن همراه می رسیم.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد