Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در واکنش به افشای حقوق های نجومی:

اشرافی گری مسئولین اعتماد مردم را از بین می برد


امام جمعه بخش بهمن گفت: دست درازی عده ای به بیت المال و ثروت اندوزی بعضی مسئولین است، مثل موریانه ذره ذره انقلاب و اعتماد مردم را از بین می برد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در واکنش به حقوق های نجومی بعضی مسولان، اظهار کرد: امروز ما در حالی زندگی می کنیم که جهان در بحران به سر می برد و همه کشورها دچار تروریسم و مبارزه با آن هستند، جز ایران که از امنیت و اقتدار بالایی برخوردار است.


ثروت اندوزی مسولین ذره ذره انقلاب و اعتماد مردم را از بین می برد
علیزاده افزود: دشمن که می داند با توپ و تانک نمی تواند ایران را به زانو در آورد، به نحو دیگری برنامه می ریزد. لذا آنچه امروز برای کشور ما نگران کننده تر است؛ دست درازی عده ای به بیت المال و ثروت اندوزی بعضی مسئولین است، که مثل موریانه ذره ذره انقلاب را از بین می برد و اعتماد مردم را سلب می کند.


امام جمعه بخش بهمن با ابراز تأسف تاکید کرد: اگر ما خودمان از داخل تیشه به ریشه انقلاب نزنیم، آمریکا کوچک تر از آن است که بتواند غلطی بکند.


وی خطاب به کسانی که قیافه حق به جانب گرفتند و با استفاده از تریبون مجلس می گوید: حقوق های نجومی سهم ما از سفره انقلاب است، خاطر نشان کرد: آیا فقط شما از انقلاب سهم دارید؟! آن پا برهنه هایی که شما را وارد مجلس کردند، سهم ندارند؟! عمق مساله و نگرانی در این مسئله به اندازه ای است که سپاه پاسداران به این مسئله ورود پیدا کرد.  


حضور مردم بخش بهمن در نماز جمعه در یزد بی سابقه است
علیزاده در سالروز اولين نماز جمعه بعد از انقلاب بیان کرد: یکی از مراسمات عبادي و سياسي بسيار مؤثر پس از پيروزي انقلاب اسلامي و بزرگ ترین کنگره و اجتماع بعد از حج، نماز جمعه مي باشد، که در بیش از 900 نقطه در کشور برگزار می شود.


این مقام مسئول با اشاره به حضور پرشور مردم بخش بهمن در نمازهای جمعه تصریح کرد: شما مردم به خود ببالید که جمعیت نمازگزار جمعه ما به نسبت جمعیت بخش، در کشور کم سابقه و در استان بی سابقه است.


وی ضمن بیان این مطلب که دشمن درصدد تضعیف اين سنگر مهم و تأثيرگذار است، اذعان کرد: نماز جمعه نعمت بزرگ الهي است که برکات زیادی دارد. ایجاد وحدت، مرکز امر به معروف و نهي از منكر، مركز بصيرت و آگاهي و همچنین امام جمعه هم مدافع حقوق مردم می باشد.


ورزش زورخانه‏اي یک مکتب است
علیزاده به ورزش اشاره و با تشکر از مسئولین ورزشی استانی و شهرستانی گفت: ورزش در اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که اهمیت سلامتی بر کسی پوشیده نیست. در بین تمام ورزش ها؛ ورزش زورخانه ای از اهمیت بیشتری برخوردار است.


وی ادامه داد: این ورزشی است که کاملا بعد مذهبی دارد و نه تنها در آن به تقویت جسم توجه شده است، بلکه تقویت روح و روان، تربیت اخلاقی و مذهبی در آن مورد توجه قرار دارد. اشعار، آداب، شکل ساختمان زورخانه، شکل گود و تعداد اضلاع، ساعات تمرین و حتی شمارش حرکات ورزشی آن، رنگ مذهبی دارد و خودش یک مکتب است.


عملیات مرصاد یا فروغ جاویدان
علیزاده با نزدیک شدن به 5 مرداد سالروز عمليات افتخارآميز مرصاد، عنوان کرد: عملیات مرصاد یا فروغ جاویدان؛ نبردی است که توسط سازمان منافقین طرح‌ریزی و در سال ۱۳۶۷ اواخر جنگ تحمیلی، نیروهای عراقی توافقات قطعنامه 598 را زیر پا گذاشتند و مجدداً به خرمشهر حمله کردند.


امام جمعه بخش بهمن افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بايد اين نكته را هميشه در ذهن خود فرو کنند، كه مردم ايران اسلامي نسبت به ارزش هاي الهي وفا دارند و اگرچه به پاره اي از مشكلات، گلايه هايي هم دارند، اما در مواقع لزوم در ميدان هاي مختلف وارد مي شوند و از همه وجود براي پاسداشت ارزش ها مایه می گذارند.


بغض نيروهاي امنيتي كشمير از شعار «الله اكبر، خامنه‏اي رهبر»
وی با بیان مسائل جهان اسلام گفت: منطقه كشمير، منطقه ای مسلمان‏نشين در شمال هند است که ۹۴ درصد مردم اين منطقه مسلمان و بقيه هندو و ساير مذاهب هستند. شايد آنچه بيش از همه مورد بغض نيروهاي امنيتي كشمير قرار گرفت، تأسي تظاهركنندگان به انقلاب اسلامي ایران بود.


علیزاده بیان کرد: جوانان كشميري با شعار «الله اكبر، خامنه‏اي رهبر» به مبارزه با نيروهاي امنيتي پرداختند. بنابراين افرادي كه امروزه در اقصي نقاط جهان مقابل ظلم و ظالم می ایستند، به ‏نوعي از انقلاب اسلامي ايران پيروي مي‏كنند، كه اين امر ظرفيت عظيمي براي جمهوري اسلامي فراهم مي‏كند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد