Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

اصل مهم در روز قدس تلاش برای حفظ وحدت اسلامی و حضور حداکثری مردم است


فرماندار ابرکوه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: مهم نیست که افراد گرایش به کدام حزب و دسته دارند، اصل مهم حفظ وحدت اسلامی و حضور حداکثری در این تجمع بزرگ است.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و اعضای کمیته های اجرایی تعریف شده برای راهپیمایی، در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن اهمیت راهپیمایی روز قدس و وحدت میان مسلمانان بیان کرد: در رابطه با مسئله قدس مهم نیست که افراد گرایش به کدام حزب و دسته دارند بلکه اصل کلی حفظ وحدت اسلامی و حضور حداکثری در این تجمع بزرگ است. همچنین شعارها باید فقط در چارچوب مربوط به روز جهانی قدس باشد و از بیان شعارهای متفرقه خودداری شود.

رسولی در رابطه با چگونگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تجمع مردم جهت راهپیمایی روز قدس از ساعت 11:30 روز جمعه مورخ 19 تیر ماه، طبق روال سنوات گذشته از میدان امام حسین(ع) آغاز و پس از طی مسیر خیابان های شهید بهشتی و خیابان سرو، برای برگزاری نماز جمعه به مصلای شهدای محراب ختم شود.

جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این جلسه کمیته های اجرایی مسئول برگزاری راهپیمایی و وظایف هر یک را تشریح نمود که این کمیته ها عبارتند از: فرهنگی هنری، فضاسازی و تبلیغات، پشتیبانی، امنیتی، بسیج و نیروهای مسلح.

انتهای پیام/ ف 
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد