Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

آغاز بکار واحدهای اقتصادی با 10 هزار میلیارد اعتبار/ فقط 10 درصد از پروژه ها مجوز می گیرند/ حضور الزامی اعضای شورای اداری در جلسات


فرماندار ابرکوه در جلسه شورای اداری گفت: واحدهای اقتصادی نوپای شهرستان با تزریق 10 هزار میلیارد ریال اعتبار و بکار گیری بیش از 150 کارگر پویا شده و در حال تولیدمی باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

تنها 10 درصد از پروژه های ضروری در سال 94 مجوز می گیرد

در ابتدای مراسم سید نبی رسولی فرماندار به فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته در حوزه اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای اقتصادی نوپای شهرستان از جمله کارخانه های کاشی کوثر، آبنوس، سیمین و آرین سرام با تزریق 10 هزار میلیارد ریال اعتبار  و بکار گیری بیش از 150 کارگر پویا شده و همچنین دو واحد فولاد سرمد و بهنورد نیز با پیگیری های مجدانه مسئولین به زودی راه اندازی می شود.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه های اقتصادی که بیش از 70 درصد پیشرفت کار داشته اند باید در سال جدید سامان گیرند و در برای تخصیص اعتبار، در اولویت قرار دارند. لذا در سال 94 شهرستان ابرکوه تنها مجاز به داشتن 10 درصد پروژه جدید  آن هم در صورت ضرورت، خواهد بود.

وی در ادامه مختصری از برنامه های اجرایی سال 93 در حوزه های کشاورزی، بهداشت و درمان، ایجاد راه های مواصلاتی و ... بیان نمود و افزود: در سال جدید برنامه ریزی ها با محوریت سند چشم انداز توسعه شهرستان و همچنین برنامه 5 ساله شهرستان و کشور صورت می گیرد و در این زمینه مسائل بهداشت و درمان، اشتغال زایی و توسعه گردشگری در رأس برنامه ها قرار خواهد گرفت.

الزام اعضای شورای اداری به حضور در جلسات فرمانداری

فرماندار ابرکوه ضمن تأکید بر اینکه از این پس کلیه اعضای شورای اداری(ریاست هر اداره) باید در جلسات فرمانداری حضور داشته باشند، تصریح کرد: قطعا یکی از برنامه های سال 94، نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خواهد بود؛ بدین صورت که ابتدا اهداف هر دستگاه برای آنان تبیین شده و دستگاه مربوطه موظف است در مسیر جامه ی عمل پوشاندن به هدف های مشخص شده حرکت کند.

برجسته ترین اثر همدلی و همزبانی دولت و ملت، قدرت یابی کشور است

در ادامه این جلسه سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید بیان داشت: راهکار اصلی در ایجاد وحدت ملی، همدلی و همزبانی مردم با هم بوده است که انسجام عمومی را شکل داد و منجر به پیدایش انقلاب شد. لذا برجسته ترین اثر همدلی و همزبانی دولت و ملت، قدرت یابی کشور است و بزرگترین ناکامی دشمن را رقم می زند.


ایران تنها کشوری که در برابر قدرت های جهانی ایستاده و حقش را مطالبه می کند 

حسینی خاطرنشان کرد: سال 94، سال تعیین سرنوشت ملت در بخش رسیدن به حق مسلم انرژی هسته است که باید بعد از 16 ماه مذاکره این نتیجه آن را ببینیم. ایران تنها کشوری است که در تقابل با همه قدرت های جهانی محکم و استوار ایستاده و حقش را مطالبه می کند و اگر به این حق مسلم برسد، بزرگترین پیروزی همه جانبه را بدست آورده است.

وی افزود: دولتی موفق است که تحت الحمایه ملت باشد؛ با پذیرش انتقادات سازنده تواضع خود را نشان دهد و چنین نقدهایی را در راستای خیرخواهی تلقی نماید.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد