Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

آغاز سال تحصیلی در ابرکوه با حضور 9 هزار دانش‌آموز/خانه؛ مدرسه اول دانش‌آموزان


فرماندار ابرکوه، گفت : اگرچه معلمان نقش تخصصی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، ولی ازآنجاکه والدین نقش عمده در این زمینه‌دارند، لذا خانه مدرسه اول آنها است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ روز گذشته محمد کاظمی‌نسب فرماندار ابرکوه در مراسم زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه عصمت، اظهار کرد : امروز باید زوایای مختلف حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان که آینده‌سازان جامعه هستند به‌خوبی تبیین شود، تا بدانند خاک، عزت، اقتدار و سربلندی این کشور از چه طریقی به‌دست‌آمده است.

کاظمی‌نسب، ضمن تبریک آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس، گفت : حضور دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش مبارزه با جهل و نادانی بزرگ‌ترین دشمن انسانیت جهت رسیدن به کمال، به این مفهوم است که تعداد 14 میلیون دانش‌آموز در 106 هزار مدرسه سراسر کشور، نبردی سخت، تنگاتنگ و تن‌به‌تن با ام‌المصائب جهل و نادانی را شروع کرده‌اند.

وی افزود : همه شما دانش‌آموزان می‌توانید برای شهر و کشور افتخارآفرین باشید. همه شما در دورانی به سر می‌برید که ذهنتان مملو از سؤالاتی همچون اینکه آینده‌تان چه می‌شود؟ به کجا می‌روید؟ چقدر خوشبخت می‌شوید؟ به کمال می‌رسید یا نه؟ و... است.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد : پاسخ این سؤالات در درون خود شما نهفته است، اگر همین امروز اول مهر در کلاس‌های درس با خودتان عهد ببندید، با استفاده از قدرت لایزال الهی که خدا در وجود شما قرار داده، از تمام امکانات، تجهیزات و وقت که در اختیاردارید به نحو شایسته استفاده کنید، یقیناً به بهترین‌ها می‌رسید.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه مربیانی که برای تهذیب و تزکیه نفس دانش‌آموزان تلاش می‌کنند، هدیه‌های خدا هستند، بیان کرد : معلم؛ محوری‌ترین عنصر تعلیم و تربیت است که بدون او این حوزه مفهوم ندارد.

کاظمی‌نسب، تأکید کرد : اگرچه معلمان و مربیان نقش تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، اما بخش عمده و نهایی آن بر عهده پدر و مادر است، همان‌طور که مدرسه؛ خانه دوم دانش‌آموزان است، خانه نیز مدرسه اول آنها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : مسئولان آموزش‌وپرورش، مدیران مدارس و مربیان با پشت سر گذاشتن پروژه مهر در تابستان، فضای آموزشی را برای تعداد 9 هزار دانش‌آموز ابرکوهی آماده کردند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد