Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


افتتاحیه کلاس های ترم پاییز و زمستان کانون شهید چمران ابرکوه + عکس


آیین افتتاحیه کلاس های ترم پاییز و زمستان 95 کانون های شهید چمران ابرکوه با حضور 50 نفر از دانش آموزان و هیات نوجوانان علی اصغر(ع) ابرکوه در این کانون برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، مراسم افتتاحیه کلاس های ترم پاییز و زمستان 95 کانون های شهید چمران ابرکوه با حضور 50 نفر از دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام رستگار کارشناس مسائل دینی و مسئول زکات کمیته امداد ابرکوه در این مراسم در خصوص ضرورت ولایت پذیری و شناخت امام زمان(ع) در هر عصر تاکید کرد و گفت: ضرورت امام شناسی تا حدی است که اگر انجام نشود و معرفتی حاصل نپذیرد، انسان به مرحله لعن ابدی گرفتار می شود همانطور که ما در زیارت عاشورا تعدادی از افراد را لعنت می کنیم.

محمد مولودپور دانش آموز و مداح شهرستان، در این مراسم به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت و دانش آموزان با فریاد یا حسین(ع)؛ بر سر و سینه زدند؛ هیات نوجوانان علی اصغر(ع) ابرکوه نیز در این مراسم حضور داشته و دسته زنجیر زنی انجام شد.

در ادامه این مراسم از حضور محمد مولودپور مداح شهرستان و محمد بابایی زاده مسئول هیات نوجوانان حضرت علی اصغر(ع) شهرستان با اهداء هدایایی تقدیر شد و دانش آموزان حاضر در جلسه نیز از بسته فرهنگی لوازم التحریر بهره مند شدند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد