Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

افشای حقوق های نجومی تلنگری برای قصور سه قوا بود


امام جمعه ابرکوه گفت: افشای فیش های حقوق نجومی، خواست خدا بود، تا قوای سه گانه در کشور تکانی بخورند و پی به قصورشان در ادوار گذشته ببرند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در ابتدا سالروز شهادت ششمین کوکب پرفروغ آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) را به عموم مردم و منجی عالم حضرت امام زمان (عج)، تسلیت گفت.


حسینی با اشاره به فیش حقوق های نجومی و دریافت های ظالمانه برخی عوامل از بیت المال اظهار کرد: به اعتقاد بنده خدا می خواست این موضوع افشا شود، تا قوای سه گانه در کشور تکانی بخورند و پی به قصور و تقصیرهای شان در ادوار گذشته ببرند. مخصوصأ مجلس شورای اسلامی که از گذشته تاکنون کوتاهی داشته که فرصت بیان نیست و به وقت دیگری موکول می کنم.


وی خطاب به مردم توصیه کرد: خطا و خلاف چند مترف را به پای نظام و مدیران زحمت کش نظام نگذارند. نباید فداکاری های مدیران و مسئولین خدوم را که مخصوصاَ در سطوح میانی و پائین کشوری خدمت رسان هستند، زیر سؤال بُرد.


برخورد با بیت المال خواران موجبات دلگرمی مردم
خطیب جمعه همچنین افزود: خلاف خلافکار نباید بهانه ای برای متخلفیّن بهانه جو باشد، که فکر کنند مملکت سیر قهقرانی یافته و نظام اقتصادی کشور بی سامان شده است.


وی خاطر نشان کرد: بلکه پیام انقلاب در برخورد با بیت المال خواران این است که غربال انقلاب همچنان با قدرت در حال ریزش عناصر ناپاک و ناصواب است و همچنانکه این عناصر نفوذی در عرصه سیاسی و اجتماعی غربال شده و می شوند، در عرصه مالی و اقتصادی هم باید این ریزش صورت گیرد.


حسینی تاکید کرد: برخورد انقلابی با عناصر غربال شده در همه عرصه ها موجبات دلگرمی مردم به نظام و امید مضاعف ملت را فراهم می کنند و این تحلیل که گفته می شود ملّت به خاطر بیت المال خواران دلسرد شده اند، غیر قابل قبول است. 

 
روز حقوق بشر اسلامی پاسخ دندان شکن به سردمداران کاذب حقوق بشری
امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: چهاردهم مرداد که از سوی جمهوری اسلامی، روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی نامیده شده است، پاسخی منطقی امّا دندان شکن بر سردمداران کاذب حقوق بشری در جهان است.


این مقام مسئول تصریح کرد: اردوگاه استکبار غربی و امریکائی عملا حقوق و منافع خود را بنام حقوق بشر معرفی می کنند و نشان داده اند، که در راه تأمین منافع شوم خود، حاضرند، جان هزاران بشر را فدا کنند!


حسینی گفت: اساسا انسان شناسی و تعریف حقوق انسان و تلقی اسلام از انسان با مبانی دروغ گویان غربی تفاوت آشکار دارد. به همین دلیل حقوق بشر اسلامی با امریکائی تعاریفی متفاوت دارد.


وی بیان کرد: ایران اسلامی با احترام به حقوق مادی و معنوی انسان ها در جهان، همه را بنده خدا می داند و به دنبال ایجاد تمدّنی متفاوت در زندگی بشری است، که به لطف خدا این هدف جهانی هم با ارشادات مقام معظم رهبری وّلی امر مسلمین در حال تحّقق است.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد