Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد

اقامه نماز عید سعید فطرِ امسال در ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه


ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر طی صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، نماز عید سعید فطر امسال در ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه اقامه می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر اطلاعیه ای مبنی بر اقامه نماز با شکوه و معنویت بخش این عید فرخنده، در محل ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه صادر کرد.

در بخشی از اطلاعیه ای که از سوی ستاد مذکور منتشر شده، چنین آمده است:

با لحاظ مشکل ترافیکی به جهت حفر مسیر نصب لوله های فاضلاب، امسال استثنائاً نماز با شکوه عید سعید فطر از ساعت 7:30 دقیقه صبح روز دوشنبه پنجم تیرماه 1396 در استادیوم ورزشی شهید پور اکبری برگزار می شود.

مردم خداجوی شهر ابرکوه با اقامه این نماز پر صلابت مراتب سپاس خود را به پیشگاه حضرت احدیت در کسب توفیق یکماه میهمانی با صیام و قیام و بندگی خدا ابراز می دارند و عیدی را که مایه ذخر و شرف و کرامت برای مسلمین است به یکدیگر شادباش می گویند.

از نمازگزاران محترم درخواست دارد ضمن شرکت عابدانه و خالصانه در این مراسم به همراه خود سجاده داشته باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، گفتنی است نماز عید فطر در بخش بهمن (شهر مهردشت) به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، ساعت 7 صبح  در محل روبروی پارک مهتاب مهردشت برگزار خواهد شد.

همچنین نماز عید فطر در امامزاده عباس بن علی (ع) روستای مریم آباد، به امامت آیت الله علیدوست برگزار می شود. شروع مراسم ساعت 6:30 صبح است.

 

 

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد