Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

از اقتصاد مقاومتی تا هتل اشرافی

آقایان مسئول به کجا می‌روید؟!


کارگزارانی که در منازل آن چنانی ساکن هستند و در هتل‌های اینچنینی مستقر می‌شوند و از وام‌های کذایی و حقوق‌های رویایی برخوردارند، آیا می‌توانند تصمیم‌سازان و پیگیران شایسته‌ای برای....

سرو ابرکوه،

تلخ است اما واقعیت دارد که استانداران سراسر کشور به بهانه برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در یکی از اشرافی ترین هتل های مشهد ساکن شده اند! هتلی که آگاهی از هزینه هر شب اقامت در آن، کافی است تا هوش از سر قشرهای متوسط و ضعیف جامعه ببرد؛ قشرهای کارمند و کارگر و معلم و ... .

استانداران در معیت وزیر کشور گرد آمده اند تا درباره اقتصاد مقاومتی هم اندیشی کنند. نگارنده نتوانسته است به اطلاعات تکمیلی دست یابد اما بعید نیست خانواده های استانداران هم آنان را در این اقامت همراهی کرده باشند که در این صورت هزینه ها چشمگیرتر خواهد شد.

باعث تاسف است چنین رویکردهایی برای برخی مسئولان در حال عادی شدن است. این که در روز کارگر، رئیس جمهور محترم به جای همنشینی با کارگران زحمتکش و نشستن پای درددل های آنان ، سوار بر ماشین لوکس 500 میلیونی از کارگران بازدید می کنند؛ این‌که دریافت حقوق‌های کلان چند ده میلیونی برایشان عادی شده و خود را مستحق دریافت مبالغ سنگین تر هم می دانند، این که برخی مدیران  وام‌های کلان 400 میلیونی برای خود اختصاص می‌دهند، اینکه در منازل آن‌چنانی چند و چندین میلیاردی در بهترین مناطق تهران سکونت دارند.... و سرانجام این‌که در اشرافی‌ترین هتل‌های مشهد ساکن می‌شوند تا درباره اقتصاد مقاومتی به تبادل نظر بپردازند!!

 به راستی کارگزارانی که در منازل آن چنانی ساکن هستند و  در هتل‌های اینچنینی مستقر می‌شوند و از وام‌های کذایی و حقوق‌های رویایی برخوردارند، می‌توانند تصمیم‌سازان و پیگیران شایسته‌ای برای خدمت‌رسانی به ملت و قشرهای محروم و متوسط جامعه باشند؟! چه رسد به این‌که بخواهند درباره اقتصاد مقاومتی تصمیم بگیرند و مشوّق جامعه و مسئولان در رده‌های پایین‌تر  برای التزام به اقتصاد مقاومتی باشند! گر سنگ از این حدیث بنالد عجب مدار!

نویسنده: فائزه شورکی   

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد