Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فعال دانشجویی در یزد:

اقلیتی در دانشگاه درصدد حیات سیاسی فتنه گران احیا شود


مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: در حماسه نهم دیماه مردم هشیار و انقلابی ایران در حرکتی خودجوش بار دیگر اعتماد خود به نظام و رهبری را نشان دادند.

به گزارش سرو ابرکوه، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در مصاحبه با عصر فرهنگ با اشاره به فرا رسیدن سالروز نهم دی ماه گفت: فتنه سال ۸۸ مصداق عینی ستیز با جمهوریت نظام و ایستادن در مقابل خواست و اراده اکثریت مردم بود. در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ عده ای با خودخواهی جلوی آزادی نظر مردم ایستادند و از تمکین به قانون سرباز زدند.

علی یزدانی افزود: سران فتنه که ادعای پیروی از خط امام را داشتند با امیدوار کردن دشمن به ایجاد شکاف بین مردم و نادیده گرفتن حق آزادی انتخاب ملت ایران، گناهی نابخشودنی را مرتکب شدند و به ارزش های امام و انقلاب پشت پا زدند.

وی بیان داشت: اوج وقاحت و بی شرمی فتنه گرانی که با فریب سران فتنه و حمایت های آمریکا و انگلیس و قدرت های غربی به بهانه ی تقلب در انتخابات به عدم تمکین از قانون اساسی روی آوردند و اموال عمومی را تخریب کردند، مساجد و پایگاه های بسیج را آتش زدند و کشور را به سمت نا امنی و آشوب سوق دادند، هتک حرمت و توهین به ابا عبد الله(ع) در عاشورای سال ۸۸ بود که نقاب از چهره ی واقعی آن ها برداشت.

یزدانی بیان داشت: ما شاهد بودیم در فتنه ای که با ادعای تقلب در انتخابات شکل گرفته بود، اصل ولایت فقیه یعنی ولایت رسول الله و ائمه اطهار را مورد توهین و انکار قرار دادند،که نیت واقعی فتنه گران از ادعای تقلب را نشان میدهد.

وی تاکید کرد: نکته ای که تمامی مسئولان نظام در هر سطحی باید مدنظر قرار دهند میدان ندادن به عناصر خائن فتنه و جلوگیری از قرار گرفتن آنان در مسند امور مردم است.

این فعال دانشجویی اذعان داشت: متاسفانه اقلیتی در دانشگاه درصدد تطهیر چهره فتنه گران هستند و سعی دارند، تا حیات سیاسی این افراد را احیا کنند ؛که هوشمندی و روشنگری قشر دانشگاهی و تشکل های انقلابی را میطلبد تا اجازه ندهند حقیقت کتمان شود.

وی گفت: حماسه نُه دی پاسخ صریح مردم به کسانی بود که در مقابل اراده ملت ایران ایستادند.

یزدانی ادامه داد: در حماسه نهم دیماه مردم هشیار و انقلابی ایران در حرکتی خودجوش بار دیگر اعتماد خود به نظام و رهبری را نشان دادند و در ماهی که امام خمینی(ره) فرمودند خون بر شمشیر پیروز است، پاسخ بی قانونی فتنه گران و حرمت شکنی روز عاشورا را دادند و استکبار و دشمنان ملت ایران و در راس آن ها آمریکای جنایتکار را مایوس کردند.

وی خاطر نشان کرد: بی شک همگان پیام یوم الله نُه دی را دریافت کرده اند که دیگر جایی در میان مردم برای فتنه گران وجود ندارد و ملت ایران همچون گذشته پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد