Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دیدار با اعضاء ستاد 17 آبان؛

امام جمعه ابرکوه از حضور چشمگیر مردم در مراسم روز ابرکوه تقدیرکرد


امام جمعه ابرکوه در دیدار با اعضاء ستاد برگزاری 17 آبان، از حضور چشمگیر مردم در مراسم روز ابرکوه تقدیرکرد.

به گزارش سرو ابرکوه، هیئت امناء مسجد بیرون و اعضاء ستاد برگزاری مراسم هفده آبان در دفتر امام جمعه ابرکوه از ایشان عیادت کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی با ابراز رضایت از مراسم هفده آبان گفت: با همه وجود، همت بلند مردم خوب و ولائی ابرکوه را، که در مراسم ورود نمادین کاروان و استقبال از موکب همایونی حضرت ثامن الحجج(ع) به صورتی چشمگیر و تحسین برانگیز شرکت کردند و روز ابرکوه را گرامی داشتند، می ستایم.

حسینی افزود: همچنین از یادگار دوران دفاع مقدس و فرزند معنوی حضرت امام (ره) محسن رضائی که دعوتمان را برای این مراسم پذیرفتند تشکر و امتنان دارم و در دیداری که در آمبولانس با بنده داشتند از ایشان عذر خواهی کردم که بروز حادثه برایم موجب سلب توفیق در بهره جوئی از افاضاتشان شد.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: امیدوارم شهرداری و میراث فرهنگی در عمل به توصیه ها در امر احداث فضای سبز، آب نما و پارک مناسب در منزلگاه امام رضا(ع) تسریع نمایند و تا سال 95 که هزار و دویستمین سالگرد ورود امام هشتم(ع) به ابرکوه را داریم، مسجد بیرون منزلگاه امام رضا(ع) به قطب بزرگ فرهنگی و گردشگری تبدیل شود.

گفتنی است، دغدغه امام جمعه ابرکوه در بحث میراث، استحکام بخشی و نما بخشی  به مسجد جامع، رسیدگی به سرو کهن و مسجد بیرون بوده که همه در دست اقدام قرار گرفته و مواردی مانند بازسازی قلعه شهراسب و تبدیل آن به ارگ ابرکوه نیز در دست پیگیری است.

طی هفته گذشته فرماندار و مسئولین ابرکوه و شهر مهردشت به صورت حضوری و استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و دیگر ادارات کل استان و ائمه جمعه شهرستان ها به صورت تلفنی از امام جمعه ابرکوه ابراز تفقد نمودند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد