Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شب گذشته صورت گرفت

امام جمعه ابرکوه در دلجویی از خانواده مرحوم فردین: عدم همکاری شما با رسانه های بیگانه نشانه تعهد به نظام است


امام جمعه ابرکوه شب گذشته از خانواده مرحوم فردین دیدار کرده و از نزدیک آنان را مورد دلجویی قرار داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت ااسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در آغازین روزهای سال جدید با خانواده مرحوم فردین دیدار کرد.

محمدرضا فردین چندی پیش، در بیماستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان به دلیل عارضه آپاندیس بستری و به طور ناگهانی دار فانی را وداع گفت که علت آن در دست بررسی است.

حجت الاسلام حسینی در این دیدار ضمن دلجویی از این خانواده داغدار بیان کرد: درست است که نمی توان با یک دست چند تا هندوانه برداشت، ولی اینکه گفته می شود مسئولین خواستند یک نفر را در 3 شغل بگمارند درست نیست، ضمن اینکه شما می توانید حق خود را از طریق قانون پیگیری کنید چرا که این حق شماست که علت مرگ عزیزتان را بدانید.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: دو نکته مهم در اینجا وجود دارد یکی مشکلات مالی است که تحت الشعاع مشکل اصلی است و نکته دیگر اینکه اگر قصور و تقصری صورت گرفته باید دستگاه های مربوط پاسخگو باشد و در غیر این صورت باید قضیه برای عموم روشن شود.

وی دلجویی از این خانواده متوفی را وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود عنوان کرده و افزود: باید با قانون پیش رفت و این موضوع از حوزه شهرستان و مقامات ابرکوه خارج است و باید از طریق استان و بالاتر پیگیری صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: شما با تعهد و عدم همکاری با رسانه های بیگانه، حسن نیت خود به انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کردید و امیدواریم هر چه زودتر این قضیه به سرانجامی خوب برسد.

امام جمعه ابرکوه در پایان این دیدار به خانواده فردین صبر را توصیه کرده و گفت: نباید این اتفاقات زمینه سوژه آفرینی بر ضد مصالح شهرستان فراهم شود، قانون فصل الخطاب است و هر کس برای رسیدن به حق خود باید پیگیر قانون باشد.

خانواده این عزیز تازه از دست رفته (همسر، مادر و برادران مرحوم فردین) در این دیدار، ضمن تشکر از حضور امام جمعه در جمع خود، از عدم حضور دیگر مسئولین  و بی توجهی به این امر گلایه کردند.

آنها همچنین نسبت به عدم توجه مسئولین به وضعیت اقتصادی خانواده مرحوم فردین بعد از فوت وی، اعتراض داشته و سرانجام وضعیت مالی این خانواده را در هاله ای از ابهام عنوان کردند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (6 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد