Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پیامی؛

امام جمعه ابرکوه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن دعوت کرد


امام جمعه ابرکوه ضمن انتشار پیامی به مناسبت 22 بهمن مردم شهرستان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این روز دعوت کرد.

متن پیام امام جمعه ابرکوه به شرح ذیل است:
خروش رعد آسای انقلاب اسلامی که نشانه بارز آتش خشم مقدس ملت ایران علیه رژیم بیداد و استبداد بود در بهمن ماه 57 خرمن عمر رژیم ستم شاهی را خاکستر کرد و در سپیده دم 22 بهمن مهر خاوران از افق ایران انقلابی سر زد و معجزه بزرگ قرن به رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) تحقّق یافت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انقلابی که در زمینه های مادی و معنوی برای ملت و کشور ایران و جهان اسلام دستاوردهای مبارک، فراوان و بی سابقه ای را به ارمغان آورد. مسئولیت پذیری آحاد نفرات امّت در تبعیّت از فرامین امام موجب تثبیت دولت، حضور بی نظیر در رفراندوم حکومت جمهوری اسلامی و تقابل همه جانبه با جبهه کفر و نفاق و الحاد و احزاب داخلی و خارجی و انسجام عمومی و وحدت ملی در جهت استمرار بخشی به انقلاب اسلامی شد.

انقلابی که تحول بخش در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی علمی  و علمی و آموزشی در داخل شد و در خارج هم قدرت معنوی اسلام را به رخ جهانیان بویژه اردوگاه استکبار کشاند و دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و ابهّت پوشالی قدرت های شیطانی غرب و آمریکا را شکست و قدرت حقیقی را به مسلمانان بویژه امت مسلمان ایران داد و وحشت و اضطراب را از دل مظلومان و مستضعفان گرفت و در دل اردوگاه استکبار انداخت.

اینک در پرتو رهنمود های امام گونه مقام معظم رهبری در آستانه حلول سی و نهمین بهار آزادی قرار داریم و با افتخار شاهد صدور انقلاب و جهانی شدن آرمان های عزّت آفرین و رهائی بخش حضرت امام (ره) هستیم و بر این باوریم که با روی کار آمدن هیئت حاکمه ناپخته و خیره سر و بی تجربه جدید در آمریکا، اینان تداوم بخش راه سیاه و شکست خورده زمین خوردگان پیشین خود هستند.

جهان در آستانه تحولی شگرف به نفع آرمان های انقلاب می باشد و لازم است ملت بزرگ ایران خروش رعد آسای خود را با فریاد هر چه رساتر علیه مثلث شوم آمریکا و انگلیس و اسرائیل سر دهند و لرزه بر اندام شیطان بزرگ اندازند و پاسخ یاوه سرائی های آنان را قاطعانه بدهند.

اینجانب از مردم شریف استان و شهرستان ابرکوه دعوت می کنم همگام با ملت سلحشور ایران با عزمی جزم و انگیزه ای انقلابی در مراسم راهپیمائی بزرگ «یوم الله22» بهمن شرکت کرده و مشت گره کرده خود را بر دهان این مثلث شوم شیطانی بزنند و ضمن تجدید میثاق با امام و شهدا بر تبعیّت از فرامین رهبری معظّم انقلاب، تأکید نمایند.

والحمدالله ربّ العالمین
امام جمعه شهرستان ابرکوه
سید ابراهیم حسینی




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد