Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ابرکوه:

امربه معروف و نهی از منکر موجب رشد جوامع اسلامی می شود


حجت الاسلام حسيني در جلسه ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهي از منكر، مهمترين وجه تمايز جامعه اسلامي و غير اسلامي است كه مي تواند موجبات رشد و بالندگي جوامع اسلامي را فراهم آورد.

به گزارش سروابرکوه، ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در محل دفتر امام جمعه تشكيل جلسه داد.

در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه شهرستان، با بيان وجه تمايز جامعه اسلامي با ديگر جوامع گفت: امر به معروف و نهي از منكر، مهمترين وجه تمايز جامعه اسلامي و غير اسلامي است كه مي تواند موجبات رشد و بالندگي جوامع اسلامي را فراهم آورد.

امام جمعه ابرکوه با تاكيد بر احياي ستاد امر به معروف و نهي از منكر افزود: امر به معروف و نهي از منكر از اركان فروع دين و از اساسي ترين آموزه هاي دين متعالي اسلام است كه پيشوايان دين و امامان معصوم نيز به طور وي‍ژه اي بر آن تاكيد كرده اند.

در ادامه اين جلسه جواد عادل رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن معرفي كردن سيد محمد هدايتي به عنوان نماينده اداره ارشاد ابرکوه در اين ستاد گفت: كانون هاي فرهنگي هنري مساجد و انجمن هاي ادبي و هنري مي توانند در تبليغ شعائر ديني و اسلامي به خصوص امر به معروف در زمينه خودسازي جوانان و نهي از منكر در زمينه دور نگهداشتن جامعه از منكرات موثر واقع شوند و موضوع را به نحوي جذاب و هنري به جوانان معرفي نمايند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد