Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

انقلاب چهل‌ساله از زبان جوانان ابرکوهی که به میل خودشان آمدند؛

آمریکا هیچ است همان‌طور که 40 سال پیش هیچ بود/چهل سال پیش اگر کشوری ترسو بودیم امروز همه دنیا از ما می‌ترسند/عده‌ای با کم‌کاری خود سعی دارند به این نظام صدمه بزنند/با مطالعات خود به حقانیت این نظام پی برده‌ام


جوانان ابرکوهی که انقلاب چهل سال پیش را ندیدند، امروز پرشورتر از همیشه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به میدان آمدند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز رسانه‌های معاند و بیگانه غربی شاهد بودند که ملت غیور و سربلند ایران یک‌بار دیگر به میل و اختیار خود، شانه‌به‌شانه یکدیگر با مشت‌های گره‌کرده و با فریادهای مرگ بر استکبار چهل‌ساله شدن انقلاب خود را جشن گرفتند.

باران می‌بارد، خیل جمعیت در میدان امام حسین(ع) جمع شده تا به سمت استادیوم شهید پوراکبری حرکت کند.  زمزمه‌هایی از تغییر مسیر حرکت به گوش می‌رسد اما مردم بی‌تفاوت به این زمزمه‌ها زیر بارش باران ایستاده‌اند تا راهپیمایی آغاز شود.

خیلی‌ها چتر با خود نیاورده‌اند چون فکر نمی‌کردند شدت باران زیاد شود، اما بعضی دیگر نیز با چترهای رنگارنگ، 22 بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب را رنگی کرده‌اند، هر چند همه حقایق در قاب دوربین سرو ابرکوه نمی گنجد.

 

اولین قرعه به نام علی محمدی 17 ساله از دبیرستان نمونه امام علی(ع) افتاد، که در برابر دوربین سرو ابرکوه گفت: ما آمده‌ایم برای این‌که از نظام، آرمان‌ها و از دین اسلام دفاع کنیم، اگر ما نیاییم و از دین و جمهوری اسلامی دفاع نکنیم، آمریکا و دیگر دشمنان بر کشورمان ایران مسلط می‌شوند.

 

علیرضا معصوم شاهی نوجوان ابرکوهی که با پسرخاله‌اش و در هوای بارانی به راهپیمایی آمده، بابیان اینکه امروز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: من آمده‌ام تا بگویم برای اینکه هستیم و آمریکا جلوی انقلاب هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

 

واجب بود که در راهپیمایی شرکت کنم
فرشید شعبانی جوان دیگر ابرکوهی گفت: به خاطر پیروزی انقلاب آمده‌ام و واجب بود به خاطر کشورم ایران در همین هوای بارانی، در راهپیمایی شرکت کنم.

 

فاطمه فلاح زاده نوجوان شهرمان نیز در مورد علت حضورش گفت: راهپیمایی 22 بهمن لبیک به امام است و اینکه تاآخرین‌نفس پشتیبان رهبرمان خواهیم ماند.

 

آمده‌ام تا دشمنان بدانند ملت ایران تا ابد پشت‌هم هستند
امیرحسین زارع زاده 18 سال سن دارد و با دیگر رفقایش در راهپیمایی شرکت کرده و می‌گوید: ما امروز آمده‌ام تا به آمریکا بفهمانیم که هیچ است همان‌طور که 40 سال پیش هیچی نبود.

امیرحسین ادامه داد: آمده‌ایم تا به همه بفهمانیم که از هیچ‌چیز نمی‌ترسیم و همچنان از کشورمان حمایت می‌کنیم.

این جوان 18 ساله ابرکوهی مشکلات کشور را هم بیان می‌کند و می‌گوید: حضورمانمان به دلیل انتخابمان نبوده؛ ما آمده‌ایم تا دشمنان بدانند که ملت ایران تا ابد پشت‌هم هستند و قرار نیست این ملیت از بین برود.

 

عاطفه میری دختر خردسال شهرمان گفت: به خاطر امام خامنه‌ای و شهدا آمده‌ام و مرگ بر آمریکا می‌گویم تا ریشه آمریکا و همه دشمنان کنده شود.

 

با همه وجود درصحنه هستیم
زهره زارع دانش‌آموز مدرسه نمونه امام صادق(ع) هم با دوستانش با شور فراوان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و گفت: من آمده‌ام تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با امام خمینی(ره)، شهدا و امام خامنه‌ای(مدظله) تجدید پیمان کنم و بگویم که ما هنوز هم درصحنه هستیم و این انقلاب باید به قیام جهانی امام زمان(عج) بپیوندد.

 

معصومه اکرمی یکی از دانش آموزان شهرمان گفت: آمده‌ام تا ثابت کنم ما جوانان آینده های کشور هستیم و با آمدن خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهیم زد.

 

باران هرلحظه تندتر می‌شود، مادران با کودکان خردسال خود آمده‌اند؛ مریم کریمی که با مادرش به راهپیمایی آمده گفت: آمده‌ام تا مشت محکم آمریکا و اسرائیل بزنم چون دشمن ما و کشورمان هستند.

 

40 سال پیش کشور ما یک کشور ترسو بود اما امروز همه دنیا از ما می‌ترسند
فائزه جبرئیلی 16 ساله دفاع از کشور را علت حضورش عنوان کرد و گفت: آمریکا ما را تحریم کرده و بلاهای زیادی سر ما آورده و حضور من مشت محکمی به دهان این دشمن است.

نسترن فلاح که در مقطع نهم درس می‌خواند، گفت: من 40 سال پیش را ندیدم ولی می‌دانم مردم و رزمندگان شجاع در آن زمان با دادن جان خود، از ایران دفاع کردند و الآن کشور ما نسبت به 40 سال پیش در جهان پیشرفت زیادی داشته است. قبلاً ما از همه می‌ترسیدیم ولی امروز همه دنیا از ما می‌ترسند.

 

فاطمه عزیزی نوجوان 12 ساله ابرکوهی گفت: دائماً اخبار را گوش می‌کنم و امروز آمده‌ام به اندازه خودم حامی انقلاب باشم.

 

عده‌ای با کم‌کاری خود سعی دارند به این نظام صدمه بزنند/ با مطالعات خود به حقانیت این نظام پی برده‌ام
محمدجواد اکرمی 22 ساله، دانشجوی دانشگاه علوم قضایی تهران است، در برابر دوربین سرو ابرکوه قرار گرفت و گفت: آمده‌ام تا با حضور خود اثبات کنم که هرچند ملت ما ازنظر اقتصادی مشکل داشته باشند ولی بازهم پشت نظام و جمهوری اسلامی تا آخرین قدم می‌ایستند  و سعی می‌کنند تا این نظام را حفظ کنند.

این دانشجو علت مشکلات کشور را ناشی از برخی از کم‌کاری‌ها می‌داند و می‌گوید: هرچند که عده‌ای با کم‌کاری خود سعی دارند به این نظام صدمه بزنند، ولی ما تا آخر ایستادیم و حمایت می‌کنیم.

اکرمی در پایان گفت: با مطالعاتی که داشته‌ام به حقانیت این نظام پی برده‌ام و سعی می‌کنم تاآخرین‌نفس پشت این نظام و رهبر بایستم.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 4.75 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد