Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکمیته امداد ابرکوه عنوان کرد:

آموزش مادران سرپرست خانوار مددجو، بهترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی- خانوادگی


مدیرکمیته امداد ابرکوه گفت: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مادران سرپرست خانوار مددجو، بهترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی- خانوادگی است.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه، اظهار کرد: کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف بررسی آسیب های مهم اجتماعی و ارائه راهکارهای مهم که منشاء آن خانواده است با حضور سرپرستان خانواده برگزار شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: این کارگاه با حضور 22 نفر از زنان سرپرست خانوار در کانون شهید چمران انجام شد.

غلامپور افزود: فریبا کرمی کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی، در این کارگاه آسیب هایی که متوجه خانواده و اعضاء آن است مورد بحث و بررسی قرار داد و از مادران به عنوان مهمترین رکن پیشگیری از این آسیب ها یاد کرد.


این مقام مسئول بیان کرد: همچنین وی با تاکید بر اینکه زنان با شناخت خود و جایگاه مهم و ارزشمند خود می توانند از آسیب های بسیار خطرناکی که خانواده را تهدید می کند جلوگیری کنند گفت: از بین رفتن آسیب های خانواده می تواند از آسیب های خطرناک اجتماعی نیز جلوگیری کند.


حسن غلامپور اظهار کرد: در پایان اکرمی بر حضور موثر بانوان در منزل و راهکارهای مهم شناخت باورهای فردی و اجتماعی زنان، جهت جلوگیری از زمینه های آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام / ف
 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد