Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دانش آموز ابرکوهی رتبه برتر المپیاد نانو:

امکانات و وسایل عامل اصلی موفقیت نیست


دانش آموز ابرکوهی که موفق به کسب رتبه برتر المپیاد نانو شد، گفت: امکانات و وسایل عامل موفقیت افراد نیست، بلکه علاقه و پشتکار حرف اول را می زند.

به گزارش سرو ابرکوه، عباس اژدرپور اسفندآبادی فرزند امان اله دانش آموز دبیرستان ابوذر شهرستان ابرکوه، با تلاش های مستمر توانست، رتبه برتر هفتمین المپیاد علوم و فناوری نانو را از آن خود کند.


در همین راستا خبرنگار سرو ابرکوه گفتگویی ترتیب داد، تا مخاطبان عزیز بیشتر با این جوان موفق ابرکوهی آشنا شوند.


عباس اژدرپور اسفندآبادی فرزند امان اله، دانش آموز رشته ریاضی فیزیک از نحوه آشنایی خود و شرکت در المپیاد نانو چنین می گوید: زمینه آشنایی من با نانو با اولین حضور در سمینار فناوری پژوهشسرای شهید میربقایی شروع شد.


رتبه برتر کشوری در هفتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو ادامه داد: چندین پروژه و تحقیق در زمینه نانو در این پژوهشسرا ارائه کردم و یکی از آنها که تا حدودی موفق تر بود را به طور جدی دنبال کردم.


جوان 25 ساله از دیار پر مهر بخش بهمن ابرکوه عنوان کرد: هفتمین المپیاد نانو که اردیبهشت ماه برگزار شد، اولین المپیاد رسمی بود که شرکت و به لطف خدا رتبه سوم استانی را کسب کردم.


اژدر پور افزود: برخی دانش آموزان پسر یا دختر تصور می کنند، کسانی که در زمینه های مختلف در طول زندگی به موفقیت هایی دست می یابند، از امکانات و وسایل زیادی برخوردار هستند، در صورتی که چنین نیست، با کمترین امکانات می توان به بالاترین درجات علمی و مهارتی رسید.


دانش آموز اسفندآبادی در پایان به عوامل موفقیت خود اشاره کرد و گفت: همیشه پدر و مادر یکی از عوامل موفقیت هر فردی هستند و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم. در کنار آنها خواهر و برادرها از مشوقان من بودند.


وی خاطر نشان کرد: پیگیری های آقایان اکرمی مدیر پژوهشسرا و راهنمایی های صحراییان مربی بنده و علاقه و پشتکار خودم از دیگر علل کسب این موفقیت بود. اگر این افراد و تشویق هایشان نبود، موفق نمی شدم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد