Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه:

اهتمام به فرهنگ به دور از شعار زدگی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در دیدار با امام جمعه شهرستان با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ اقتصاد و فرهنگ گفت: باید به دور از شعار زدگی به تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ اهتمام ورزیم.

IMG_09241.

.

به گزارش سروابرکوه، همزمان با آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در سال 93، اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی، دکتر عباس علوی راد رئیس این دانشگاه، با تبریک آغاز سال جدید گفت: در سال1393 که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله)  به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین شده، باید با نقشه ترسیم شده فعالیت های فرهنگی واحدها در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تحقق منویات رهبری اهتمام ورزیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد در سال 92 چشم انداز و برنامه های واحد در سال 93 را تشریح و از حمایت های همیشگی امام جمعه شهرستان از این دانشگاه قدردانی نمود.

عضو انجمن اقتصاد دانان ایران گفت: این دانشگاه در سال 91 با برگزاری اولین همایش ملی " فرهنگ سازي اصلاح رفتارهای اقتصادی درایران امروز، ضرورت ها و مولفه ها از ديدگاه مقام معظم رهبری " از مدت ها قبل دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و فرهنگ را مد نظر قرار داده و در همین راستا دومین همایش ملی مذکور را در آذر 93 برگزار خواهد نمود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه نیز با تبریک سال جدید به هیات رئیسه این دانشگاه،  از تلاش های رییس این مرکز علمی، در ارتقاء علمی و فرهنگی این واحد دانشگاهی قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که گام های مفید ارتقاء دانشگاه آزاد ابرکوه در سال جدید نیز استمرار داشته باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد