Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هفته پایانی بهمن ماه برگزار می شود

اولین سمینار ملی معرفی شهر نمونه گردشگری ابرکوه


شهردار ابرکوه، از مراحل نهایی برگزاری اولین سمینار کشوری معرفی ابرکوه به عنوان شهر نمونه گردشگری، خبر داد.

سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن اعلام خبر برگزاری اولین سمینار ملی معرفی ابرکوه، اظهار کرد: این سمینار هفته پایانی بهمن ماه سال جاری، با حضور حدود 200 نفر از تورگردانان و فعالان حوزه گردشگری کشور و همچنین جمعی از شهروندان ابرکوهی دوستدار میراث ساکن تهران به مدت یک روز در تهران برگزار می شود.

رسولی افزود: ابرکوه یکی از 14 شهر نمونه گردشگری است که ظرفیت های موجود، آثار تاریخی و بناهای دیدنی آن همچون سرو 4 هزار و 500 ساله، بادگیر خانه آقازاده، گنبد عالی، یخچال های خشتی و... که در دنیا بی نظیر هستند، نیازمند تبلیغات بیشتری جهت شناسایی و معرفی به گردشگران داخلی و خارجی است.

وی خاطر نشان کرد: ابرکوه با وجود 148 هکتار بافت تاریخی و ثبت بیش از 124 اثر تاریخی در فهرست آثار ملی، جایگاه ویژه ای در کشور برای توسعه و رونق صنعت گردشگری، در ارتباط با توریسم جهانی دارد.

شهردار ابرکوه در پایان ضمن تشکر از همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، انجمن گردشگری و فعالان این عرصه در ابرکوه، گفت: ضرورت همراهی مسئولین استانی، شهرستانی و فرهیختگان ابرکوه حسن تکمیل این رسالت است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد