Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/ علی شمس

آیا غروب دولت آقای روحانی طلوع دوباره ای خواهد داشت؟!


با توجه به وعده های محقق نشده دولت یازدهم، آیا دولت محترم در کارنامه عملکردی خود، می تواند نمره خوبی از طرف مردم اخذ کند یا نه؟!

به گزارش سرو ابرکوه، با توجه به نزدیک بودن پایان عمر دولت یازدهم و انتخابات دوباره ریاست جمهوری در پایان اردیبهشت ماه، شاید یک ابهام در اذهان نیروهای انقلابی و ارزشی وجود داشته باشد؛ که آیا نمره هایی که آقای روحانی در طول مدت ریاست جمهوری در کارنامه عملکردی خود ثبت کرده می تواند مردم را قانع کند تا باردیگر کرسی ریاست قوه مجریه را به او بسپارند.

اگر نگاهی ساده به وعده هایی که در طول این چهار سال به مردم از طرف دولت داده شده نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که حدود 400 وعده به مردم داده شده که از این تعداد حدود 160 وعده اقتصادی 152 وعده فرهنگی اجتماعی 101وعده سیاسی  16 وعده رسانه ای و 19 وعده ورزشی می باشد.

با نگاهی  ساده به این آمار پی خواهیم برد که بیشترین وعده دولت به مردم پیرامون موضوع اقتصاد بوده است؛ حالا سوال اینجاست که آیا دولت محترم در کارنامه عملکردی خود نسبت به تحقق این وعده ها، با توجه به اینکه  مشکلات اصلی کشور پیرامون مسائل اقتصادی است می تواند نمره خوبی از طرف مردم اخذ کند یا نه؟!

با توجه به سخنان اخیر آقای روحانی در مراسم افتتاح پتروشیمی و پروژه های زیربنایی استان کردستان که گفته بود که سال تولید و اشتغال سال مچ گیری نباشد می توان نتیجه گرفت که منظور آقای روحانی این بوده است که مردم بدون در نظر گرفتن وعده های دولت و میزان اجرایی شدن آنها و با افزایش میزان بیکاری  و کاهش قدرت خرید مردم دوباره پست ریاست جمهوری  کشور را به آقای روحانی بسپارند تا شاید بتواند در چهار سال دوم به وعده های خود جامعه عمل بپوشد.

ومن الله توفیق
علی شمس اسفندآبادی

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد