Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دانشکده فنی شریف ابرکوه:

ایجاد رشته های مهندسی برق (قدرت) و عمران در دانشکده شریف ابرکوه/ پذیرش دانشجو از مهر 98


رئیس دانشکده فنی شریف ابرکوه، از ایجاد دو رشته مهندسی برق (قدرت) و مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

به گزارش سروابرکوه؛ با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های برق و عمران در دانشکده فنی شریف ابرکوه ایجاد شد.

محمد حسین عادل رئیس این دانشکده در گفت و گو‌ با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : هدف از ایجاد این رشته ها، با توجه به سیاست های دانشگاه فنی و‌حرفه ای در زمینه توسعه رشته های فنی و تربیت نیروی ماهر و کارآمد است، که بتواند رشد اقتصادی را رونق بخشد و تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.

عادل، با اشاره به اینکه متقاضیان این رشته ها می توانند از مهرماه سال جاری مشغول به تحصیل شوند، گفت : پس از فراهم شدن زیرساخت های لازم، شورای گسترش وزارت علوم با ایجاد دو رشته مهندسی برق (قدرت) و مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ناپیوسته موافقت کرد.

رئیس دانشکده فنی شریف ابرکوه افزود :آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ از روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه شانزدهم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد : لذا افراد علاقه‌مند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

عادل یادآور شد : هم اکنون دانشکده فنی شریف در ۶‌ رشته برق صنعتی، تاسیسات الکتریکی پست و انتقال کارهای عمومی ساختمان راهسازی و مکانیک در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد