Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در بازدید از دفتر خبری یزد رسا(2)؛

با اخلال گران امنیت انتخابات به شدت برخورد می کنیم


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در بازدید از دفتر خبری یزد رسا گفت: در سال حماسه سیاسی و اوج گیری آن در انتخابات، با افراد مخلّ آرامش و امنیت به شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد صبح امروز در بازدید از دفتر خبری یزد رسا، با اشاره به نام گذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی در خصوص اقدامات ناجا در جهت خلق و حفظ حماسه سیاسی اظهار داشت: با توجه به وظیفه نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و ورود این ارگان در تمام حوزه ها و فعالیت ها برای جلوگیری از نا آرامی ها و ناامنی ها، تمام تلاش خود را در جهت مصون نگاه داشتن افکار عمومی و امنیت فکری جامعه یزد خواهیم کرد.

امان اللهی ادامه داد: در سال حماسه سیاسی و اوج گیری آن در انتخابات، با افراد مخلّ آرامش و امنیت به شدت برخورد خواهیم کرد و به نحو احسن با کسانی که به بهانه انتخابات با زیر پا گذاشتن قانون و نظم عمومی مقاصد شوم خود را دنبال می کنند برخورد داشته و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

وی نقش نیروی انتظامی را در حماسه اقتصادی بسیار پر رنگ دانست و افزود: نیروی انظامی استان با تلاش های شبانه روزی خود و کاهش چشمگیر جرایم اقتصادی از جمله کاهش ۲۶ تا ۵۷ درصدی سرقت های مهمی چون سرقت از مغازه و منزل ،دین خود را در این حماسه ادا نموده است البته در سال جاری بدلیل شرایط خاص کوشش مضاعفی را در این عرصه از نیروی انتظامی شاهد خواهید بود.

بازدیدهای «یزد رسا» نشان از عملکرد درست و اعتماد مخاطبین به این رسانه است

وی بازدید روزانه چند ده هزاری کاربران، از سایت یزد رسا را نشان از عملکرد درست و اعتماد مخاطبین به این سایت ارزشی دانست و گفت: با نگاهی به آمار های سایت یزد رسا و فعالیت بسیار خوب این پایگاه خبری و کیفیت کارهایی که ارائه داده است، این رسانه را سنگر خوبی برای جنگ در فضای سایبری می دانم.

وی خاطر نشان کرد: اقشار مختلف طالب حق هستند و یزد رسا با حق محوری و عدم وابستگی جناحی، با توجه به گذشت زمان کوتاه از تاسیس این سایت باعث توجه کاربران به خود شده است، همچنین با ورود افراد ارزشی به حوزه اینترنتی مانع رشد منحرفین و افراد هنجار شکن در این فضا شده تا در پرتوی چنین سایت هایی خانواده ها با امنیت خاطر کامل جوانان و نوجوانان خود را در فضای مجازی ببینند و باعث امنیت شایان فضای سایبری شود.

امان اللهی مانور امروز دشمن بر روی رسانه ها و جنگ نرم را انکار ناپذیر دانست و افزود: حرکت دشمن در جنگ نرم وظیفه ما را بیشتر می کند، زیرا هجمه شدید رسانه ای دشمن علیه مردم بدلیل استقلال و عدم تمکین نظام از آمریکا است.

وی هدف دشمن را تغییر مسیر مردم دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان ما آلوده به فضای مجازی شده اند وظیفه ما را در جهت دادن برنامه و آمادگی عکس العمل به موقع نسبت به اقدامات شوم آن ها لازم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تأکید بر وظیفه رسانه ها مبنی بر اطلاع رسانی درست اذعان داشت: امنیت، یک تولید جمعی است و تمام ارگان های می بایست در این راستا دست به دست یک دیگر دهند.

لازم به ذکر است در این بازدید محمد حسن باقری معاونت اجتماعی ناجای استان یزد به همراه جاسم زارع پور رئیس پلیس فتا در استان یزد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد را همراهی می کردند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد