Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاندار یزد:

با جدّیت «جی تی ال» ابرکوه را پیگیری می کنم/ علت تأخیر این طرح نبود ناظر اهل فن و دارای امکانات مالی است


استاندار یزد گفت: به هیچ عنوان قول نمی دهم که تا یک سال آینده همه مسائل پروژه «جی تی ال» ابرکوه حل شود، اما همه امانات دولتی در استان و خارج از استان را بکار می گیریم، تا این مسئله حل شود.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز نوزدهمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریتی اقتصاد مقاومتی استان، با حضور محمود زمانی قمی استاندار یزد مدیران استانی و شهرستانی در محل کارخانه فولاد سرمد ابرکوه، برگزار شد.

زمانی قمی در حاشیه این جلسه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با برگزاری نوزدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان یزد در ابرکوه، تصمیم داریم این ستاد در چارچوب مرکز استان و استانداری محدود نشود و به شهرستان ها ورود پیدا کند.

وی گفت: با توجه به اینکه ابرکوه شهری با قدمت تاریخی و تمدنی است و در حوزه کشاورزی و صنعت استعدادهایی دارد، عمده موضوعات و مسائل بخش های خصوصی در این حوزه، در جلسه امروز مطرح شد، تا تصمیماتی که منجر به تحقق زیرساخت های این حوزه می شود، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار یزد تأکید کرد: مهمتر از همه اینها موانعی که بخش خصوصی به ویژه آنهایی که 60 یا 70 درصد طرح شان پیش رفته است و برای راه اندازی آن دچار مشکل شده اند و یا کسانی که طرح هاشان راه اندازی شده است ولی به دلایلی با مشکل مواجه شده اند، باید رفع شود.

زمانی با اشاره به پیگیری مصوبات این جلسه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: یکی از پروژه هایی که امروز به آن پرداخته شد، پالایشگاه جی تی ال (تولید بنزین از گاز طبیعی) است، که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه است و همین موضوع دلیل حساسیت من برای پیگیری آن است.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از مشکلات تعویق افتادن این طرح این است که باید اهل فن و ناظر مسلط تر و دارای امکانات مالی آن را بر عهده می گرفت و پیگیری می کرد.

وی به تشکیل کمیته با مجموعه توانمندی از افراد جهت ادامه این طرح اشاره و تصریح کرد: مسیر سرمایه گذاری خارجی برای جی تی ال را باید در دولت دنبال کنیم.

استاندار یزد بیان کرد: به هیچ عنوان قول نمی دهم که تا یک سال آینده همه مسائل آن حل شود، بلکه وعده می دهم همه امانات دولتی در استان و خارج از استان را بکار بگیریم، تا این مسئله حل شود.

زمانی در پایان خاطر نشان کرد: از همه مدیران دعوت کردم که حتماً پیگیر این طرح باشند و برای رسیدن به هدف مورد نظر تلاش کنند.

تصاویر سفر یک روزه استاندار یزد به ابرکوه را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد