Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دعوت امام جمعه ابرکوه بر حضوری چشمگیر در مراسم هشتم محرم؛

با حضور پر ابهت خود، عزاداری منحصر به فرد ابرکوه را به نمایش بگذارید


امام جمعه ابرکوه با ارسال بیانیه ای از عموم مردم این شهر خواست با حضور پر ابهت خود؛ عزاداری منحصر به فرد ابرکوه را به نمایش گذارند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در بیانیه ای به مناسبت ایام ماه حزن و اندوه محرم، از عزاداران ابرکوهی جهت حضوری پرشور در مراسم هشتم محرم دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

محرم ماه تجلی شور حسینی برپائی سوگواری سالار شهیدان فرا رسید و کربلا میزبان میهمانی شد که از کنار کعبه و کوی صفا و مقام ابراهیم حرکت و به منای عشق جهت ذبح عظیم رسید تا با سر دادن ندای عزّت و آزادگی ، پیشوای آزادگان جهان گردد و با رویاروئی مظلومانه در برابر بنی امیه که تبلور اوج قساوت و حدّ اعلای نمایش فاجعه و جنایت بودند – نینوا را سرزمینی بی مانند برای نمایش عشق بر پرده هستی قرار داده .

برقابرق چکاچک شمشیر و خون و جهاد وشهادت و مظلومیت و غربت ورنج جانکاه اسارت، نام حسین و زینب را بر تارک تاریخ آزادگان جهان ثبت کرد و شجره طیّبه ایمان و ایثارشان را در باغ خاطره ها ماندگار نمود تا راز بقای دین اسلام را در دل عاشورا قرار داده و تقابل جبهه حق با باطل و حزب الله با لشکریان ابلیس در عرصه تاریخ را با کُلُّ یومٍ عاشورا وَ کُلُّ اَرضٍ کربلا را استمرار بخشد .

ننگ و نفرین نصیب دد منشانی باد که در کربلا خشم خدا را برانگیختند و سید جوانان اهل بهشت را لب تشنه کشتند و خواری و ذلت ابدی را نصیب خود کردند و راه شقاوت را به اَخلاف تکفیری و وهابی آموختند تا هر زمین و زمان را ملوّث به لوث وجود خود سازند .

اینجانب با عرض تسلیت این ایام اندوهبار به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و حوزه های علمیه – و شما مردم دارالعباده استان یزد و دارالسعاده شهرستان ابرکوه از همگان انتظار دارم مراسم عزاداری و سوگواری را با شکوه تمام برگزار نموده و در حسینیه ها و مجالس حسینی از حضّ مواعظ واعظین محضوض شوید و هیئات مذهبی شهر و شهرستان – جلوه با عظمت و پُرابهت عزاداری منحصر به فرد ابرکوه در کشور را برای شیفتگان عاشورای حسینی در هشتم محرم که همزمان در سراسر ایران اسلامی و جهان اسلام پخش خواهد شد به نمایش گذارید و بدینوسیله با تلاش خالصانه، خود را مرضّی حضرت حق نمائید .

                                                                                          انشاءالله موفق باشید

                                                                                     امام جمعه شهرستان ابرکوه

                                                                                       سید ابراهیم حسینی




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد