Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

با ریزش نامزدهای انتخاباتی، توطئه ها بروز می کند/ بدحجابی؛ آفتی بزرگ برای دین، دنیا و آخرت زنان است


امام جمعه ابرکوه گفت: ثبت نام 12 هزار نفری نامزدهای انتخاباتی مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نشان می دهد، که با تایید تعداد کمی از آنها و اعتراض علیه دستگاه های نظارتی، توطئه ها بروز می کند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، با اشاره به دیدار نخبگان کنفراس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب، اظهار کرد: ایشان این حقیقت را به خوبی برای میهمانان خارجی تبیین کردند، که امریکا با اصل اسلام مخالف است.


آمریکا آدم نخواهد شد
حجت الاسلام حسینی ضمن تحسین ابلاغ رئیس جمهور به وزیر دفاع در افزایش توان موشکی کشور، افزود: این دستور به معنای تو دهنی به امریکائی های یاوه گو است. نقشه های خصمانه پسا برجام و دستبرد به اموال و دارائی های ملت ایران، همه و همه گویای این است که امریکا آدم نخواهد شد.


با ریزش نامزدهای انتخاباتی، توطئه ها بروز می کند
حسینی تصریح کرد: اگر ثبت نام 12 هزار نفری نامزدهای انتخاباتی مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، برای گرم کردن تنور انتخابات باشد، و جهی قابل قبول و موجب پایداری نظام مردم سالاری دینی است. 


خطیب جمعه عنوان کرد: اما ملت بزرگ ما باید کاملا، هوشیار باشند، چراکه طبیعی است تعدادی از این نامزدها تایید و تعداد زیادی هم ریزش می کنند. سپس به دنبال آن بحث و فریادها علیه دستگاه های نظارتی نظام راه می افتد، آنگاه است که توطئه ها بروز خواهند کرد.

 

پیام نامه امام به گورباچف، دعوت به حق برای همه جهان بود
وی در آستانه 13 دیماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره)، در سال67 به گورباچف رهبر شوروی سابق، بیان کرد: ایشان در این نامه، بی اعتقادی به خدا را بزرگترین مشکل شوروی و کمونیسم دانستند، که غرب را  هم به ابتذال و بن بست کشانده  است.


حسینی اضافه کرد: دعوت به حق و آشنایی با حقیقت اسلام روح این نامه بود، که پیامی برای همه جهان داشت. امروز نیز اسلام راس مکتب های توحیدی قرار گرفته و به صورت یک مکتب شرقی، قادر است تمام نیاز های بشر را تامین کند.


بدحجابی؛ آفتی بزرگ برای دین، دنیا و آخرت زنان است
وی با نزدیک شدن به پنجشبه آینده 17 دیماه سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب، تاکید کرد: حذف حجاب در ایران توسط رضاخان، نقشه استعمارگران غربی برای خارج کردن، زن مسلمان ایرانی از دایره عفاف و حجاب بوده و هست. زیرا حجاب مایه سلامت اخلاقی، روانی و اجتماعی زن و مرد است و بی حجابی به معنای آزادی زن نیست، بلکه به معنای اسارت زن در نظر مردان هوسباز است.


امام جمعه ابرکوه گفت: فرهنگ مبتذل غرب؛ که زنان غربی را در منجلاب فساد و فحشاء قرار داده و بنیان خانواده ها را، از هم پاشیده است، اکنون در ایران و دیگر کشورهای اسلامی چنان کار می کند، که زنان را به سرگرمی موهوم مانند: آرایش، خودنمائی و زینت مشغول و مردان را نیز سرگرم خود کرده و خودشان هر غلطی می خواهند می کنند.


حسینی متذکر شد: زنان و دختران در جامعه اسلامی، باید به اهمیت حجاب برسند و بدانند که بدحجابی؛ آفتی بزرگ برای دین، دنیا و آخرت آنان است.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد