Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار پلیس به رانندگان؛

بارش برف در جاده هاي يزد و لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ/ جاده ابرکوه- تفت بارانی است


رئيس پليس راه استان، از بارش باران و برف در اکثر محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و از رانندگاني که قصد عبور از محورهاي برف گير را دارند خواست زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، احمدمظفري رئيس پليس راه استان، در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: با توجه به بارش برف در گردنه "علي آباد" محور " يزد - شيراز " و ارتفاعات استان يزد، رانندگاني که قصد عبور از اين محورها را دارند حتما زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

وي، با بيان اينکه هم اکنون تمامي محورهاي مواصلاتي استان باز است، افزود: از شب گذشته بارش باران در برخي از مناطق استان شروع شده و در حال حاضر نيز محورهاي " ابرکوه - تفت "، " مروست " به " تنگ چنار " و همچنين انتهاي حوزه استحفاظي " يزد - کرمان " نيز بارش باران را داريم.

مظفري به رانندگاني که قصد عبور از محورهاي برف گير استان را دارند توصيه کرد: رانندگاني که قصد عبور از گردنه ها و محورهاي برف گير را دارند حتما زنجير چرخ  و سوخت کافي به همراه داشته باشند.

مظفري ضمن اشاره به مه گرفتگي در محور "دهشير - يزد" ، گفت: رانندگان قبل از حرکت از سيستم گرمايشي خودرو و همچنين وضعيت فني خودرو اطمينان حاصل کرده و کارت معاينه فني خودرو را به همراه داشته باشند.

رئيس پليس راه استان در پايان ضمن اعلام شماره گوياي 141 اداره راه و شهرسازي در خصوص اطلاع از وضعيت راه هاي کشور، از رانندگان خواست هنگام رانندگي فاصله طولي را رعايت کرده و  از سرعت و سبقت غيرمجاز پرهيز کنند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد