Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در هفته دولت؛

بازدید معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان از مرکز رشد فناوری ابرکوه


معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد همزمان با هفته دولت از مرکز رشد فناوری ابرکوه بازدید کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته دولت دکتر فقیه خراسانی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد از مرکز رشد فناوری ابرکوه بازدید نمود.
پس از این بازدید طی جلسه ای دکتر خراسانی ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با فعالین شرکت های پذیرش شده در مرکز ابرکوه پیرامون استفاده از معافیت مالیاتی، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز، عقد قرارداد با مشاورین مورد نیاز شرکتها، دعوت از صندوق پژوهش جهت حضور در ابرکوه، لزوم ثبت اطلاعات شرکت به عنوان دانش بنیان، لزوم انتقال تجربیات مراکز رشد به یکدیگر، استفاده شرکت ها از امتیازات استقرار در پارکها و ... به گفت و گو نشستند.
در ادامه علی اصغر قیومی مدیرم مرکز رشد ابرکوه از اجرای 40 برنامه در راستای اهداف و رسالت های مرکز رشد در سال 1393 خبر داد و به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز پرداخت.
گفتنی است در این بازدید مهندس فرهنگ نیا مدیر محترم مرکز رشد  فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس غفارزاده، مدیر محترم اداری پارک نیز حضور داشتند.
در این بازدید که همزمان با هفته دولت صورت گرفت مهندس فرهنگ نیا، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس غفارزاده، مدیر اداری پارک نیز حضور داشتند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد