Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خواجه سروی:

باید تلاش کرد تا مجلس ششم دوباره تکرار نشود


خواجه سروی بعد از انصراف از شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سایر دوستان هم چنین انتظاری می رود. شاید بعضی ها معتقدند حقشان ضایع شده ولی در حال حاضر اولویت پرداختن به این گله گذاری ها نیست. اهم این است که فهرستی در انتخابات رای بیاورد که معتقد به گفتمان اصیل انقلاب باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکترغلامرضا خواجه سروی نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر فرهنگ، ضمن اعلام انصراف از انتخابات به نفع ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: معتقدم همه باید تلاش کنیم در مجلس اکثریت کرسی ها در دست هواداران انقلاب و گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری باشد. از ابتدا هم که شورای همگرایی اصولگرایان شروع به کار کرد بنا بر این بود که تلاش شود اکثریت مجلس در اختیار نیروهای ارزشی باشد.

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: همه باید کمک کنند تا مجلس ششم دوباره تکرار نشود. در این راه باید باید از خودگذشتگی کرد و فردمحوری را کنار گذاشت.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امروز قدرت انقلاب و گفتمان امام راحل(ره) در اوج اقتدار خودش است و به پیروزی نهایی نزدیک شده لذا باید این پایگاه را بیش از پیش تقویت کرد. به همین خاطر باید علی رغم دلخوری هایی که ممکن است در تهیه لیست وجود داشته باشد، که طبیعی هم هست، همه تلاش کنند نیروزهای ارزشی و کسانی که به فکر منافع ملی هستند بتوانند وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: از سایر دوستان هم چنین انتظاری می رود. شاید بعضی ها معتقدند حقشان ضایع شده ولی در حال حاضر اولویت پرداختن به این گله گذاری ها نیست. اهم این است که فهرستی در انتخابات رای بیاورد که معتقد به گفتمان اصیل انقلاب باشد.

وی مجلس دهم را مجلس اصولگرایی توصیف کرد و خاطر نشان کرد: البته مجلس اصولگرا به این بستگی دارد که در این چند روز باقی مانده نامزدها بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و برنامه های خود را در معرض جامعه و اقشار مختلف قرار دهند. به این ترتیب هم مشارکت خوب خواهد بود و هم انشالله مجلس حافظ منافع ملی تشکیل می شود.
انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد