Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

باید مردم شیرینی چهل سالگی انقلاب را احساس کنند


دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در کوران‌ حوادث پای نظام و انقلاب ایستادندو حال باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب موجی از خدمتگزاری به این مردم وفادار به راه بیفتد و ما تنها به دنبال برگزاری جشن نیستیم بلکه باید شیرینی چهل سالگی انقلاب را به مردم بچشانیم.

به گزارش سروابرکوه به نقل از خبرنگاریزدرسا؛ سعید زارع در نشست خبری از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه نهمین سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تمامی برنامه ها با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اجرا شده است.

دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که  شعار حماسه 9 دی امسال «۴۰ سال ولایت‌مداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است ابراز داشت: ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های تبلیغی و تبیینی حماسه ۹ دی شامل  برگزاری نمایشگاه، نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های دارای موضوع حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ از جمله کتاب «۲۲ گناه نابخشودنی سران فتنه»، پرده‌نگاری چند رسانه ای و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها اجرا خواهد شد.

زارع افزود: مراسم ۹ دی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح روز یکشنبه، ۹ دی‌ماه با حضور آیت‌الله دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی برنامه و تبیین دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: رسانه ها خط مقدم بصیرت افزایی بوده و باید در زمینه پاسخگویی به شبهات با استفاده از نظرات افراد آگاه به تولید محتوا بپردازند.

وی با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد گفت: ۱۲ دی‌ماه سالروز سفر  رهبر معظم انقلاب در سال ۹۶  به استان یزد است که  مردم یزد با حضور بی نظیر خود در میدان امیرچخماق، ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند بنابراین باید در سالروز این سفر تاریخی ابعاد شخصیتی حضرت امام خامنه ای ومدیریت منحصر به فرد معظم له در بحران های متعدد کشور تبیین شود.

دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تدارک بیش از 8 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کمیته های مختلف ستاد دهه فجر استان خبر داد و اظهار داشت در تلاشیم این برنامه ها بدون توجه به گرایشات سیاسی توسط آحاد مردم و مسئولان اجرا شود.

زارع در ادامه تاکید کرد: مردم در کوران‌ حوادث پای نظام و انقلاب ایستادندو حال باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب موجی از خدمتگزاری به این مردم وفادار به راه بیفتد و ما تنها به دنبال برگزاری جشن نیستیم بلکه باید شیرینی چهل سالگی انقلاب را به مردم بچشانیم.

انتهای پیام/ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد