Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه:

باید نگاه ها نسبت به توسعه شهر، اصلاح شود


شهردار ابرکوه در نشستی صمیمانه با نخبگان شهرستان با بيان اينكه محوراصلي توسعه، شهر است گفت: نتايج طرح ها و پروژه ها ممكن است گاهي در دراز مدت نمايان گردد، بنابراین نگاه ها و زيربناها بايستي اصلاح گردد.

127.

.

به گزارش سروابرکوه، نشستي با ابتکار مرکز رشد فناوری ابرکوه با حضور شهردار، جانشين شهردار، بخشدار مركزي و جمعي از فارغ التحصيلان دانشگاهي و متخصصين جوان برگزار شد.

مهندس حسين حاتمي شهردار ابرکوه، گفت: ما بايد ظرفيت استفاده از نخبگان شهر را در خود ايجاد نماييم.

شهردار ابرکوه با بيان اينكه "محوراصلي توسعه، شهر است" گفت: نتايج طرح ها و پروژه ها ممكن است گاهي در دراز مدت نمايان گردد بنابراین نگاه ها و زيربناها بايستي اصلاح گردد.

سپس از مشكلات شهر و شهرداري صحبت نمود و به برنامه هاي آتي شهرداري از جمله تغيير ساختار اداري شهرداري و در دستور كار قرار گرفتن طرح ها و پروژه هاي مختلف شهري از جمله محوطه سازي يخچال خشتي و زيرسازي و آماده سازي بلوار ابوريحان بيروني جهت آسفالت و ... اشاره نمود.

حاتمي در پايان گفت: از انتقادها استقبال مي كنيم زيرا اعتقاد داريم براي ما فرصت هاي بهتري جهت پيشبرد شهرمان ايجاد مي كند.

مهندس سيد عليرضا رسولي جانشين شهردار ابرکوه، ضمن ارائه تعريفي از حقوق شهروندي گفت: جمعيت شهرنشين ابركوه 62% است و شاخص حقوق شهروندی و نشاط اجتماعی را بايد در سه بخش سرانه سلامت شهروندان، سرانه فضاي سبز شهري و سرانه فضاهاي اجتماعي شهر (از جمله مراكز تفريحي، فرهنگسراها، نگارخانه ها و ... ) مورد تحلیل قرار داد وبايستي در برنامه ريزي ها بيشتر مورد توجه قرار داد.

رسولي از تلاش شهرداری ابرکوه برای آگاهی شهروندان از حقوق خود و شهرداری خبر داد و خواستار همراهی نخبگان شهر برای انجام این کار شد.

در این جلسه حاضرین به بیان دیدگاه های خود در مورد كمبودها، مشكلات شهري و فعالیت های شهرداری پرداختند.

افزايش و توسعه فضاي سبز شهري و مراكز تفريحي، توجه به خط كشي خيابان ها، احداث ترمينال، توجه به سلامت رواني شهروندان، مناسب سازي شهر جهت معلولين، فضاسازي و زيباسازي محيط شهري و بهبود وضع موجود از نظر بصري، بازنگري رفتار شهروندان توسط خود افراد و قضاوت آن، ارائه نتايج طرح ها وآمارگيري ها به مردم، تسريع در اجرايي شدن طرح هاي شهرداري، نظافت محيط پيرامون يخچال خشتي و غيره مسائلي بود كه حاضرين در جلسه مطرح نمودند.

شهردار ابرکوه، از اظهارنظرهاي سنجيده و عاقلانه نخبگان قدردانی کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد