Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

برخی مجلسیان کم‌کاری و قصور خود را با حاشیه‌ها روپوشانی نکنند


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : مجلس به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها و منحرف کردن ذهن مردم از کم‌کاری خود، نظارت کند چرا قیمت دلار سر به فلک گذاشته و انبار محتکران پُر است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به بیانات راهبری مقام معظم رهبری در وضعیت حساس امروز، اظهار کرد : امروز علاوه بر جنگ اقتصادی با جنگ رسانه‌ای، که توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایت می‌شود نیز روبرو هستیم. جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی همیشه وجود داشته و اکنون شدت یافته است.

استفاده از مدیران کارآمد راه مقابله با جنگ رسانه‌ای
حجت‌الاسلام علیزاده گفت : آلوده کردن فضای فکری جامعه، ایجاد اضطراب و ناامیدی، بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و مسئولان نظام و بزرگ جلوه دادن مشکلات جامعه را هدف دشمنان در جنگ رسانه‌ای عنوان کرد.

خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد : بروز مشکلات در هر جامعه‌ای، امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است اما نحوه برخورد انسان‌ها و مواجه‌شدن با آن مشکل، امری مهم است.

وی بیان کرد : امروز مسئولین باید برای رفع مشکلاتی که علت پاره‌ای از آنها خارجی و بیشتر داخلی است، تلاش کنند. زیرا تجربه 40 ساله نشان می‌دهد، هر جا مدیران انقلابی، کارآمد و نترس روی کار بودند، توانسته‌ایم مشکلات سخت عبور کرده و پیشرفت کنیم.

علیزاده تصریح کرد : چرا بعضی نمایندگان وظیفه خود را در مجلس فراموش کرده‌اند و جهت چاره‌اندیشی، رفع مشکلات اقتصادی، معیشت مردم و مبارزه با مفسدین، به طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی رأی نمی‌دهند.

مجلسیان با پرداختن به حاشیه‌ها، ذهن مردم را از کم‌کاری خود دور می‌کنند
وی خاطرنشان کرد : چرا عده‌ای تلاش می‌کنند چنین طرح‌هایی در مجلس تصویب نشود، این‌ها مردم را ناامید می‌کنند. هرروز به بهانه‌های نباید با مفسدین برخورد قهرآمیز شود، با بگیروببند کار دست نمی‌شود کار را به تأخیر می‌اندازند، و امروز هم به‌کلی طرح مبارزه با مفسدین اقتصادی را رد می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد : بعضی‌ها در مجلس آدرس غلط به مردم می‌دهند و حاشیه می‌سازند تا ذهن مردم را از قصورات و کم‌کاری خودشان منحرف کنند. حمله به نظارت استصوابی شورای نگهبان، رزمندگان اسلام و صنایع دفاعی کشور در این برهه زمان که دشمنان دندان ‌تیز کرده‌اند، چه معنایی دارد.

امام‌جمعه بخش بهمن تأکید کرد : مجلس نظارت کند ببیند چرا دلار سر به فلک گذاشته و چرا انبارهای محتکران پر از اجناس است.

وی گفت : وای به‌روزی که استصوابی نباشد، امروز اگر رزمندگان و جان‌برکفان و صنایع دفاعی نبودند، داعش من و شما را به نوکری می‌گرفت. متأسفانه هر چه رهبری روحیه امید را در جامعه زنده می‌کنند این افراد باعث ناامیدی مردم و تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

پشتیبانی ملت ایران در همه اعصار از نظام و ولایت
علیزاده با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله 2 با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در شهرستان ابرکوه، افزود : مردم با همه مشکلات پای نظام ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن روحیه ناامیدی و یاس را در جامعه القا کند.

علیزاده، یاد و خاطر شهدای 17 شهریور و آیت‌الله طالقانی و مدنی، را گرامی داشت و گفت : از ثمره این قیام درخت تنومند انقلاب اسلامی به بار نشست و امید مستکبرین و منافقین را نامید کرد.

امام‌جمعه بخش بهمن عنوان کرد : بزرگ‌ترین اجتماع بعد از حج، سنگر نماز جمعه است که هم‌اکنون بیش 950 نقطه در کشور اقامه می‌شود، این سنگر عبادی سیاسی، مرکز بصیرت افزایی و آگاهی‌بخش مردم است.

درس امام حسین (ع) در کربلا
علیزاده، در آستانه ماه محرم و نزدیک شدن ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) گفت : امام حسین (ع) تکلیف همه ما را مشخص کرد، که در میدان جنگ از قِلت و کم بودن نفرات خودی، شهادت و زیادی تجهیزات دشمن نترسیم. از هارت‌وپورت و بزرگ‌نمایی دشمنان نترسیم.
انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد