Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره جهاد کشاورزی ابرکوه:

برداشت بیش از 3 هزار و 300 تن گوجه سبز (آلوچه) در ابرکوه تا کنون


رئیس اداره جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: 50 هکتار سطح زیر کشت گوجه سبز در شهرستان می باشد که در هر هکتار، 6600 کیلوگرم گوجه سبز برداشت شده و برداشت این محصول هنوز ادامه دارد.

برداشت گوجه سبز- ابرکوه.

مهندس محمدعلی حاتمی زاده رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه در زمینه میزان سطح زیر کشت گوجه سبز در ابرکوه گفت: در ابرکوه سطح زیر کشت گوجه سبز 50 هکتار بوده که  تا کنون در هر هکتار، 6600 کیلو گوجه سبز برداشت شده است.

حاتمی زاده افزود: برداشت گوجه سبز در اردیبهشت ماه می باشد که طی دو هفته گذشته برداشت این محصول آغاز شده و تا 10 روز دیگر ادامه دارد.

وی در زمینه صدور این محصول بیان داشت: این محصول از ابرکوه به مرکز استان و استان های اصفهان، شیراز و تهران صادر می شود.

 این مقام مسئول در زمینه میزان تولید گوجه سبز در ابرکوه گفت: به فضل الهی، تولید این محصول نسبت به مشابه زمانی سال گذشته افزایش داشته است.

 رئیس اداره جهاد ابرکوه بیان داشت: کشاورزان ابرکوه به علت زودرس بودن و عمر کوتاه این میوه آن را دربین محصول را در بین درخت های زردآلو کشت می کند زودتر محصول می دهد اما عمر درختان آن کمتر است.

حاتمی زاده در خصوص مبلغ خریداری شده ایت محصول از کشاورزان گفت: قیمت خرید این محصول از کشاورز در مرحله اول، 150 هزار ریال بوده و فروشنده در بازار آن را به قیمت 240 هزار ريال فروخته است که در مرحله بعد این قیمت ها تا سقف 35 هزار ريال کاهش داشته اشت.

 .

برداشت گوجه سبز ابرکوه.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد