Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت گرفت

برگزاری مراسم عقد زوج مهردشتی در حوزه علمیه کوثر ابرکوه+ عکس


زوج مهردشتی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، مراسم عقد خود را با حضور امام جمعه بخش بهمن، در حوزه علمیه کوثر برگزار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز مراسم عقد زوج جوان مهردشتی با حضور حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در سالن اجتماعات حوزه علمیه کوثر ابرکوه، برگزار شد.

لیلا حاتمی زاده رئیس مدرسه علمیه خواهران ابرکوه در خصوص مراسم عقد علی تقی پور و همسرش که از طلبه های حوزه علمیه خواهران است، گفت: این مراسم در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بدون گناه و در عین حال همراه با نشاط برگزار شد.

حاتمی زاده افزود: بسیاری از  زوج های جوان علاقه مند هستند مراسم عقد خود را در حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار کنند، ولی به دلایلی مقدور نیست. از آنجا که حوزه های علمیه حرم علمی اهل بیت علیهم السلام هستند، برگزاری این مراسمات در مکانی که متعلق و مزین به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، قطعا برکات و آثار خیری به دنبال خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از حمایت های حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در تاسیس حوزه علمیه خواهران و احداث ساختمان جدید، از عموم خواهران علاقه مند و واجد شرایط جهت تحصیل در این مجموعه و بهره مندی از این نعمت الهی دعوت کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد