Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حرکتی خودجوش در مسجد شهرک ولایت انجام شد

برگزاری مسابقه کتابخوانی در جمع نمازگزاران ابرکوه


در اقدامی فرهنگی و خودجوش جهت ترویج فرهنگ مطالعه، مسابقه کتابخوانی بین نمازگزاران ابرکوهی برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، در اقدامي فرهنگي و تحسين برانگيز و با هدف ترويج فرهنگ مطالعه در بين مردم، مسابقه كتابخواني در مسجد شهرك ولايت ابرکوه به صورت مستمر برگزار مي شود.

در اين اقدام خودجوش كتاب مورد نظر به تعداد لازم تهيه و با قيمت نازل در اختيار نمازگزاران قرار مي گيرد، تا علاقه مندان پس از مطالعه در مسابقه اي كه به همين منظور برنامه ریزی شده است، شركت کنند.

اين پيشنهاد كه به همت و پيگيري های حجت الاسلام علی اکبر ضیایی روحاني مسجد شهرك ولايت عملي شد در اولين گام مورد استقبال نمازگزارن قرار گرفت.

اولين كتابی که در این طرح معرفي شد «سلام بر ابراهيم» با موضوع خاطرات زندگي شهيد جاويدالاثر «ابراهيم هادی» است كه حاصل جمع آوري دهها مصاحبه از دوستان، آشنايان و خانواده اين شهيد گرانقدر و با اخلاق است.

اين كتاب با نگارشي جذاب و شيوا بيانگر احوالات مردي است كه با داشتن قهرماني ها، پهلواني ها، رشادت ها، مروت ها و... با دريافت مدال شهادت کامل می شود.

لازم بذكر است مسابقه مربوط به كتاب مذکور که بخش هاي كوتاهي از آن هر شب (تا قبل از مسابقه) در فواصل دو نماز توسط روحاني مسجد قرائت مي شود، در تاریخ 15 مهرماه در محل مسجد شهرك ولايت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد