Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در 22 بهمن مطرح کرد

بهادادن به جوانان مهمترین پیام چهل سالگی انقلاب/ هدف از ایجاد اختلاف و تشدید تحریم ها، جداکردن مردم از حکومت است


سخنران مراسم 22 بهمن در ابرکوه گفت: پیام چهل سالگی انقلاب بها دادن به جوانان است که میراث دار انقلاب اند؛ آنانکه خلّاقیت، شجاعت انقلابی و حرکت جهادی دارند و نمادشان شهید محسن حججی است.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع عظیم راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان اظهار کرد: 22 بهمن معجزه قرن و حادثه حیرت انگیزی بود که اسلام را از مهجوریت خارج و به عرصه حاکمیت و قدرت تغییر کننده در جهان تبدیل کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در سی و نهمین سالگرد، قطار انقلاب پرشتاب تر از گذشته به مقصد جهانی شدن، همچنان مواج؛ خش و خاک های مزاحم را در کام خود فرو می برد.

تحریف تاریخ انقلاب تهدید برای آن است/ امروز مخالف رهبر انقلاب، مخالف امام(ره) است
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه تحریف تاریخ انقلاب تهدید برای آن است افزود: گروه هایی هستند که از سیر و تاریخ انقلاب روایت دیگر دارند که با هدف خروج از بدنامی و فرار از پاسخگوئی خودشان صورت می گیرد تا حقیقت را به مسلخ برده و نسل جوان را متحیّر کردند و در پیچ و خم قرائت های دیگر و با جابجائی شهید و جلّاد بهره سیاسی کسب کنند.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: در برابر عده ای که ستون خیمه انقلاب و شخص ولی فقیه را هدف قرار می دهند باید بدانیم که مخالف امام خامنه ای(مدظله) مخالف امام است.

باید عملکرد 40 ساله گذشته را بررسی کرد و نقاط ضعف را از میان برداشت
حسینی تاکید کرد: پیام چهل سالگی انقلاب بها دادن به جوانان است که میراث دار و بازوی پرتوان انقلاب و ولایت هستند؛ آنانکه خلّاقیت، ریسک پذیری، شجاعت انقلابی و حرکت جهادی دارند و نمادشان شهید محسن حججی است.

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه خوش بینی و اعتماد به دشمن خسارت زاست بیان کرد: امروزکوبیدن بر طبل اختلافات، سیاسی کاری و جناح گرائی، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و سیاه نمائی گذشته باعث بوجود آمدن چالش است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه چهل سال است موانع بزرگی را رفع کرده ایم افزود: تاکنون موانع را در نوردیده ایم اما راه طولانی در پیش داریم که راهکار توفیق آن بازشناسی عملکرد 40 سال گذشته از ضعف و قوت است.

حسینی تاکید کرد: حضور هر ساله مردم در راهپيمايى ۲۲ بهمن تا ماه‏ها دشمنان نظام را به بهت و حيرت فرو مى‏برد؛ دشمنان، همراهى و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در اين مناسبت‏ها ارزيابى مى‏كنند و این شکوه حضور مردم در راهپيمايى‏ها است که توطئه آنان را ساقط می کند.

حضور گسترده مردم معادلات دشمنان را بر هم ریخت
این مقام مسئول با بیان اینکه ايجاد اغتشاشات ماه گذشته و تشديد تحريم هاى بعد از برجام با هدف جدايى مردم از حكومت انجام شد افزود: دشمنان به ‏طور قطع در ۲۲ بهمن سيگنال هايى براى ارزيابى موفقيّت برنامه‏هاى خود بررسى مى‏كند و این حضور پررنگ مردم در راهپيمايى مى‏تواند كليّه برنامه‏هاى آن‏ها را به هم بريزد.

وی افزود: مردم ايران پس از گذشت ۳۹سال از پيروزى انقلاب، هنوز شعار نه شرقى نه غربى سر مى‏دهند و بر سر اعتقادات خود ايستاده‏اند؛ اين‏كه چرا آمريكا مثل عراق و افغانستان به ايران حمله نكرد براى اين است كه در ايران «يك صدا» از ملت ايران صادر مى‏شود و آن صدا هم ا... اكبر است و اتحاد ملى و انسجام بارها شرارت آمريكا را گرفته است.

سخنران مراسم باشکوه 22 بهمن در ابرکوه تاکید کرد: جنبش بيدارى اسلامى كشورهاى منطقه كه حتى به اروپا و آمريكا انجاميده است، چشم به پايمردى و استقامت ملت ما دارد.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد