Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه:

بهره برداری از اولین کمپ کویرنوردی ابرکوه به زودی


سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ابرکوه گفت: کمپ کویر نوردی ماهور در ابرکوه پس از طی مراحل اداری به عنوان اولین کمپ کویرنوردی شهرستان به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از قدس آنلاین، مجاهد کرباسی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه اظهار کرد: شهرستان ابرکوه یکی از مناطق تاریخی و دیدنی استان یزد و ایران است و موقعیت جغرافیایی این شهر توریستی و باستانی در میان سه شهر تاریخی اصفهان، یزد و شیراز است بطوریکه بطور تقریبی در میان مثلث این سه شهر واقع می‌باشد.

کرباسی افزود: ابرکوه بخاطر داشتن آثار طبیعی و باستانی شاخص جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری ایران است و دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی است که ۱۲۳ اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

وی یکی از زیبایی های ابرکوه را کویر این شهرستان معرفی کرد و گفت: با راه اندازی کمپ کویرنوردی ماهور؛ در کنار توسعه و راه اندازی اقامتگاه ها و پذیرایی های سنتی، احیای صنایع دستی بومی؛ گردشگری شهرستان متحول شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه، از جمله خدمات کمپ کویرنوردی ماهور به رالی، سافاری، کویر نوردی، رصد ستارگان و.... اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این کمپ کویرنوردی در ایام نوروز سال آینده آماده پزیرایی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد