Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه خبر داد

بهره‌برداری از 29 پروژه هفته دولت در ابرکوه بااعتبار 220 میلیارد ریال


فرماندار ابرکوه گفت : هم‌زمان با هفته دولت تعداد 29 پروژه در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث و گردشگری، عمرانی شهری و روستایی، در ابرکوه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

صبح امروز؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد : در این هفته تعداد 29 پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظمی نسب، با اشاره به اینکه اعتبار 220 میلیارد ریالی برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، گفت : هرکدام از این طرح‌ها به‌صورت دولتی، بخش خصوصی، مشارکتی و توسط دستگاه‌های اجرایی آماده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد : میزان اعتبارات دولتی استفاده‌شده جهت احداث پروژه‌های هفته دولت 175 میلیارد ریال، مشارکتی با بخش خصوصی 25 میلیارد ریال، دستگاهی 165 میلیارد ریال برای 10 طرح جهاد کشاورزی، 16 میلیارد ریال برای 15 پروژه عمرانی دهیاری‌ها، 15 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی شهری شهرداری، 20 میلیارد ریال جهت پروژه حوزه برق منطقه‌ای، هزینه شده است.

کاظمی نسب، ضمن بیان اینکه پروژه‌های بخش میراث فرهنگی و گردشگری نیز بااعتبار 4 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند، افزود : خانه جوان و دفتر خبرگزاری واحد صداوسیمای ابرکوه، ازجمله طرح‌هایی است که به‌طور رسمی طی هفته آینده افتتاح خواهند شد.
این مقام مسئول تصریح کرد : گفتنی است با بهره‌برداری طرح‌های بخش مشارکتی بین دولت و بخش خصوصی، زمینه اشتغال تعداد 60 نفر افراد جویای کار فراهم‌شده است.

وی گفت : حضور در نماز جمعه ابرکوه و بخش بهمن جهت ارائه گزارش، انتشار ویژه‌نامه هفته دولت، نشست شورای اداری، نشست خبری دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اصحاب رسانه، پاسداشت روز کارمند در ادارات، افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و شب‌شعر و... از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در ابرکوه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد