Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توسط نماینده شورای استان یزد در شورای عالی استان ها انجام شد

بیان مشکلات و نیازهای ابرکوه در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016


نماینده شورای استان یزد در شورای عالی استان ها در رابطه با نیازهای شهرستان ابرکوه در اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 با مسئولین مربوطه گفتگو کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، با حضور رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، مسئولان میراث فرهنگی و شهردار تهران در سالن اجلاس برج میلاد برگزار شد.

در این اجلاس رضا ربانی به عنوان نماینده شورای استان یزد در شورای عالی استان ها حضور یافته و مشکلات شهرستان ابرکوه را با هر یک از مسئولین مطرح کرد که از جمله مهم ترین موارد درخواست شده بدین شرح می باشد: 

تخصیص اعتبارات بیشتر جهت بهبود وضعیت شهرداری های ابرکوه و مهردشت و ارتقای درجه این دو شهرداری/ اختصاص اعتبارات لازم جهت سازماندهی اطراف سرو کهنسال ابرکوه و اجرای فاز 2 و 3 و تفرجگاه گنبدعالی/ تأسیس بخشداری فراغه/ اصلاح قانون حوزه های انتخابیه و افزایش  یک نماینده به استان یزد/ ثبت جهانی سرو کهنسال، گنبد عالی و بادگیر خانه آقازاده/ سرعت بخشیدن به ساخت راه آهن یزد- ابرکوه – اقلید/ و ...

رضا ربانی در رابطه با برگزاری این اجلاس اظهار کرد: اثبات شدن توانایی شوراها در سطح ملی و جهانی یکی از دستاوردهای مهم اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 بود. چرا که حضور شورائیان نشان داد، تبادل نظر و هم اندیشی شوراها می تواند در سطح ملی و جهانی تاثیر گذار باشد.

ربانی با بیان اینکه اجلاس در جهت توانمند کردن بار علمی، تخصص و اجرای شورا ها تلاش نمود، تصریح کرد: اجلاس مذکور فرصتی طلایی برای آگاه شدن از آخرین دستاوردهای جهان امروز در حوزه مدیریت شهری بود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد