Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر اداره کمیته امداد ابرکوه خبر داد

بیش از 280 حامی همزمان با شب های قدر در «طرح محسنین» ابرکوه مشارکت کردند


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: در لیالی مبارک قدر، بیش از 280 حامی و خیر با هدف ترویج و گسترش کمک‌های انسان دوستانه در طرح محسنین کمیته امداد این شهرستان مشارکت کردند.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با بیان این خبر گفت: توجه به رشد و گسترش کمک‌های خیر و مردمی گامی مهم در کاهش نیازمندی‌های اقشار کم بضاعت جامعه و تقویت فرهنگ کمک به هم نوع در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار ابرکوه و سایر استان ها در روزهای 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان و همزمان با شب های قدر در طرح محسنین شرکت گسترده ای داشتند.

حسینی خاطر نشان کرد: تعداد 280 حامی از سراسر کشور با ثبت نام در طرح محسنین شهرستان ابرکوه و پرداخت حداقل 300 هزار ریال در این طرح خداپسندانه شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه افزود: با اجرای این طرح بیش از 250 یتیم و فرزندان بی سرپرست تحت پوشش این نهاد، از حمایت مردم نیکوکار بهره مند شده و این کمک‌ها در دو بخش کمک‌های نقدی و اقلام مصرفی می باشد.

حسینی یادآور شد: میزان کمک‌های مردمی و خیریه به کمیته امداد ابرکوه در طی این سه روز نسبت مدت مشابه سال گذشته، بیش از 98 درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح محسنین تا پایان امسال و با هدف تامین نیازهای مالی و معنوی اقشار کم بضاعت و بی‌بضاعت در شهرستان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد