Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون تبلیغات اسلامی استان یزد:

بیشترین خانه های عالم در شهرستان های ابرکوه، خاتم و بهاباد راه اندازی شده است


معاون تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: 27 خانه عالم در دست احداث است و بیشترین خانه های عالم در شهرستان های ابرکوه، خاتم و بهاباد راه اندازی شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، کاظم تفتی پور در نشستی خبری که امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۱ خانه عالم در استان یزد احداث شده است، اظهار داشت: ۲۷ خانه عالم دیگر نیز در دست احداث است.

وی بیان کرد: این پروژه ها در مناطق مختلف استان در حال اجرا است و به طور میانگین از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردارند.

معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: بیشترین خانه های عالم در شهرستان های ابرکوه، خاتم و بهاباد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سالهای ۹۵ و ۹۶ در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست ساخت دارد، افزود: بخشی از این پروژه ها شامل مدارس و مجتمع های فرهنگی است.

تفتی پور ادامه داد: در حال حاضر در هفت شهرستان استان یزد مجتمع های فرهنگی ـ ورزشی در حال ساخت است.

وی یادآور شد: در سال ۹۵ در مجموع بالغ بر یک میلیارد ریال بودجه فرهنگی برای اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اختصاص یافته که تاکنون ۶۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آن تخصیص یافته و هزینه شده است.

به گزارش مهر؛ تفتی پور همچنین از ساخت پنج موسسه قرآنی در یزد خبر داد و اظهار داشت: توسعه مجتمع های فرهنگی و قرآنی از برنامه های مهم این سازمان است.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد