Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه در یادواره شهدای شکست حصر آبادان:

بی‌تدبیری دولت؛ روزبه‌روز جیب سرمایه‌داران را پُرتر و صورت نیازمندان را سرخ‌تر می‌کند


امام‌جمعه ابرکوه گفت : چرا باید عده‌ای از سرمایه‌های بی‌حساب‌وکتاب برخوردار باشند و بی‌تدبیری مسئولان، لحظه‌به‌لحظه جیب سرمایه‌داران را فربه‌تر و صورت نیازمندان را سرخ‌تر کند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز هم‌زمان با ششمین روز هفته دفاع مقدس، مجلس بزرگداشت بیست نفر شهدای عملیات ثامن‌الائمه (شکست حصر آبادان) در مسجد جامع ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد : در اوضاع نابسامان اقتصادی که مردم برای تأمین معیشت و مایحتاج ضروری خود، با مشکلات زیادی روبرو هستند، برخی سرمایه‌داران بی‌انصاف، با احتکار اجناس اساسی نشان دادند با مردم همراه و همدل نیستند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد : این افراد که با عمل ناپسندشان موجب اختلال در بازار و قیمت اجناس شده‌اند، بی‌تردید مفسد فی‌الارض هستند.
حسینی، با تأکید بر اینکه برخورد سطحی و گذرا با مفسدان اقتصادی رافع مشکلات نیست، گفت : چرا دولت و مسئولان، تدبیر مناسب ندارد. چرا قوه قضاییه آن‌چنان‌که باید در این زمینه عمل نمی‌کند. چرا با دانه‌درشت‌ها برخورد جدی و قاطع نمی‌شود؟

وی افزود : مماشات با این متخلفان، عکس خواسته مردم و مقام معظم رهبری است. مردمی که این نظام را با مشقت و خون‌دل، با چنگ و دندان به دست آورده‌اند، به این راحتی آن را از دست نمی‌دهند، اما مسائل و مشکلات آنها باید حل شود.

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به افزایش روزبه‌روز فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف مردم، تأکید کرد : اگر امکانات و ثروت وجود نداشت و همه مثل هم ندار بودند، حرفی نبود. اما چرا باید عده‌ای از سرمایه‌های بی‌حساب‌وکتاب برخوردار باشند و بی‌تدبیری مسئولان، لحظه‌به‌لحظه جیب سرمایه‌داران را فربه‌تر کند و عده‌ای با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : امروز باید درس‌های عاشورا و آرمان‌های انقلاب و شهدا بیش‌ازپیش برای نسل امروز و آنان که خود را به فراموشی زده‌اند، بازگو شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد